Ilustrační snímek

Ilustrační snímek

Minulý týden diváky na Nově a Primě lákaly české filmy a zábavná show

  • 4
Skupina Nova v minulém týdnu programem svých stanic v prime time zaujala 36,98 procenta diváků v cílové skupině 15 až 54 let. Úspěšný 36. týden má za sebou i skupina Prima, jejíž celodenní share dosáhl rekordní hodnoty 27,99 procenta v cílové skupině diváků 15 až 69 let.

TV Nova v sobotu odstartovala již sedmou řadu zábavné show Tvoje tvář má známý hlas. První díl dosáhl 27,17 procenta share v divácké skupině 15–54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 777 tisíc diváků.

Nejvíce diváků v cílové skupině 15 až 54 let k obrazovkám v 36. týdnu přilákaly na Nově Televizní noviny (37,52 procenta), seriály Ulice (32,48 procenta share) a Ordinace v růžové zahradě 2 (17,81 procenta diváků). Kuchařská show MasterChef Česko oslovila 28,28 procenta diváků v této kategorii a ve středu se dařilo reality show Výměna manželek s 25,59procentním podílem na sledovanosti a také nové řadě docu-reality Malé lásky 26,97 procenta.

Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala česká komedie Probudím se včera, na kterou se v neděli večer dívalo 23,25 procenta diváků mezi 15 a 54 lety.

Na Primě si nenechalo v sobotu večer ujít televizní premiéru české komedie Ženy v běhu 1 334 000 diváků (share 38,08 procenta) v cílové skupině 15+. První díl nové zábavné show Zlatá maska v neděli vidělo 780 tisíc diváků (share 20,38 procenta) starších 15 let.

Celodenní share skupiny Prima pak v 36. týdnu dosáhl rekordní hodnoty 27,99 procenta v cílové skupině diváků 15 až 69 let. Byl to nejlepší výsledek od roku 2006, oznámila Prima v tiskové zprávě. Pozadu s rekordy nezůstalo ani obchodní zastupitelství Media Club, které dosáhlo celodenního share 34,09 procenta ve stejné cílové skupině diváků.

Diskuzní pořad Partie Terezii Tománkové s hosty Andrejem Babišem, Milošem Vystrčilem a prezidentem Milošem Zemanem sledovalo 399 tisíc diváků (share 23,90 procenta) v kategorii 15+ (2. část). 

Minulý týden také bodoval na Primě pořad Prostřeno!, průměrně jej sledovalo 517 tisíc diváků (share 22,77 procenta) ve skupině 15+. Podle Primy to byl letošní nejsledovanější cyklus Prostřeno!

Kultovní akční film Rambo si v pátek na Prima COOL nenechalo ujít 224 tisíc diváků (share 6,61 procenta) v kategorii 15+ a Meryl Streepová ve snímku Ďábel nosí Pradu přilákala v neděli na Prima MAX 191 tisíc diváků (share 5,08 procenta) ve stejné skupině.


Video