ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Investice do TV reklamy v prvním pololetí stouply, v tisku a rádiích klesly

  • 0
Investice do televizní reklamy v prvním pololetí vzrostly o čtyři procenta na 28,3 miliardy korun v ceníkových cenách. Objem inzerce v tisku naopak kvůli koronavirové krizi klesl o 19 procent na 7,5 miliardy korun, informuje server MediaGuru.

Vyplývá to z měření společnosti Nielsen Admosphere.

I další média za první pololetí 2020 meziročně zaostala. Podle MediaGuru pokles pro outdoor činí 22 procent na 2,1 miliardy korun. Reklama v rádiích se snížila o 14 procent na 3,3 miliardy korun.

Firmy loni investovaly do reklamy 119 miliard, nejvíc zaplatila Alza

V samotném červnu televize kopírovala vývoj z předchozích měsíců, když objem reklamy rostl o čtyři procenta na 4,9 miliardy korun.

V tisku inzerce meziročně klesla o 16 procent na 1,5 miliardy. Reklama v rádiích poklesla o jedno procento na 686 milionů korun a venkovní reklama zaznamenala propad o 26 na 365 milionů korun.

,
Témata: reklama, Mediaguru

Video