Proti předchozímu období, tedy čtvrtému čtvrtletí loni a prvnímu letos, počet posluchačů Radiožurnálu klesl o 40 tisíc, druhý Impuls zaznamenal pokles o 11 tisíc poslouchajících.
Proti stejnému období loni Radiožurnálu ubylo 30 tisíc posluchačů, Impulsu 32 tisíc a Evropě 12 tisíc. Na dalších místech skončily stanice Blaník a Frekvence 1.
Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíce dařilo rádiím Kiss se 458 tisíci posluchači, druhá Hitrádia vykázala dohromady 451 tisíc poslouchajících a třetí je Beat s 255 tisíci posluchači. Ten má o 7000 posluchačů více než Country Rádio.
Návrat Michala Penka, Nohavica proti válce. Na Benátskou přišlo 35 tisíc lidí |
Největší podíl na trhu měla v pololetí obchodní síť Media Club se 41 procenty, následují Radiohouse s Českým rozhlasem se shodným ziskem 27,6 procenta trhu.
Každý den poslouchá rozhlas 55 procent lidí, alespoň jednou týdně si jej pustí 84 procent Čechů. Průměrný Čech poslouchá podle výsledků průzkumu rádio 258 minut denně.