Rádio Impuls

Rádio Impuls | foto: archiv iDNES.cz

Rádio Impuls si stále drží prvenství v poslechovosti a slaví 21. narozeniny

  • 5
Na první příčce poslechovosti českých rádií zůstává Rádio Impuls. Podle výsledků Radioprojektu za třetí a čtvrté čtvrtletí 2019 agentur Median a STEM/MARK drží stále prvenství v denní i týdenní poslechovosti stejně jako v podílu na celkovém rozhlasovém trhu. Druhé místo patří Českému rozhlasu - Radiožurnál.

„I po pětapadesáté cítíme vděk a radost z přízně našich posluchačů. I tentokrát musím říct, že musíme stále pracovat na všech základních pilířích našeho vysílání, a přitom se pouštět i do nových výzev,“ komentoval aktuální výsledky generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.

Dodal, že jednou z takových výzev je například cesta Zuřivého reportéra Aleše Růžičky „Moskvičem do Moskvy“, která volně navazuje na jeho dobrodružství „Berlingem o berlích do Berlína“. „Ani tentokrát nevíme, jestli se mu jeho mise podaří, věříme ale, že už za pár dní přinese našim posluchačům spoustu zábavných okamžiků a v pořádku se vrátí i s moskvičem,“ poznamenal Hrabák.

V úterý 25. února pak Rádio Impuls oslaví 21. narozeniny a opět Svátkem české muziky. „Vysílání bude plné živé české hudby, hvězdných hostů, odhalíme další velká jména, která vystoupí na letošním pátém ročníku Českého mejdanu s Impulsem, zveřejníme vítěze ankety o Nejoblíbenější píseň posluchačů Rádia Impuls za rok 2019. Únor mnohdy bývá ospalým měsícem, ale u nás v Rádiu Impuls to neplatí,“ připomněl generální ředitel Rádia Impuls.

Rádiu Impuls podle výsledků Radioprojektu za III. a IV. čtvrtletí 2020 naladí týdně 1, 9 milionů posluchačů, denně pak lehce přes milion. Drží 13,1% podíl z celkového rozhlasového trhu.

Za Rádiem Impuls skončila podle aktuálních výsledků hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice stanice Český rozhlas - Radiožurnál.  Posílily také stanice Český rozhlas Dvojka a Český rozhlas D-dur, oznámil rozhlas v tiskové zprávě.

„Aktuální výsledky Českého rozhlasu ukazují, že se Českému rozhlasu daří oslovovat posluchače svým programem a tématy. Věřím, že v tomto trendu budeme pokračovat,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.


Video