| foto: Mediahub

Programatická reklama podle R2B2 letos poroste o 123%

Společnost R2B2 odhaduje výsledky ve vlastní síti pro hlavní sezónu tohoto roku. Prodej reklamy v programatické síti R2B2 Multiscreen výrazně posiluje a meziročně roste o 123 %.

R2B2 také odhaduje, že za branding se v její síti letos utratí mezi 15-20 mil. Kč. „Branding u nás patří mezi významné formáty. Díky jednoduché výrobě a také jeho viditelnosti je u inzerentů velmi oblíbený. Máme široké pokrytí pro tento formát, které navíc stále rozšiřujeme. Můžeme tak inzerentům poskytnout velké množství dostupných impresí právě pro tento formát,” říká Martin Čelikovský, jednatel společnosti R2B2.

Za růstem, dle slov R2B2, stojí podle něj prémiové formáty. Patří mezi ně již zmíněný branding, video formáty a také TV formáty. Průměrné CPM se u těchto formátů pohybuje kolem 133 Kč. Mimo to společnost zaznamenává růst také díky rozšiřování programatického obchodu o nové formáty, jako je například nativní reklama.

Zastoupení prémiových formátů (Velké), standardních bannerů (Malé) a nativní reklamy. (* odhad)


Video