Logo TV Prima

Logo TV Prima | foto: FTV Prima, iDNES.cz

V managementu skupiny Prima se mění dvě jména

  • 1
V managementu skupiny Prima nastaly od února dvě změny. Finančním ředitelem skupiny bude nově Ladislav Musil, který nahrazuje Petra Babulíka. Po vzájemné dohodě s vedením odchází ke konci března také Martin Cepek, který na Primě od roku 2013 působil jako Business Development Director.

Jeho stávající agendu převezme Lukáš Kubát, který podobnou funkci zastával u společnosti Central European Media Enterprises.

Petr Babulík se po více než dvacetiletém působení ve skupině GES, do níž patří i FTV Prima, dohodl s vedením na ukončení svého dlouholetého angažmá. Ke konci ledna tak končí v pozici finančního ředitele i v představenstvu skupiny Prima.

„Rád bych jak Petrovi, tak Martinovi moc poděkoval za jejich dlouholeté působení ve skupině Prima. Ušli s námi dlouhý kus cesty a pomohli nám nastartovat transformaci skupiny Prima v moderní mediální dům. Věřím, že nové posily – Ladislav Musil i Lukáš Kubát – přinesou nové zkušenosti do našeho týmu a jako ostřílení manažeři přispějí k naplnění naší dlouhodobé vize stát se inovativními lídry na českém mediálním trhu,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Ladislav Musil je od února 2021 finančním ředitelem Primy

Ladislav Musil bude na Primě působit jako finanční ředitel. Ze své předchozí kariéry má s vedením finanční agendy i dalšími vrcholnými funkcemi bohaté zkušenosti. Pracoval například ve společnostech KOH-I-NOOR Mladá Vožice a ZVVZ Milevsko, patřící do skupiny GES, Český rozhlas, Tatra Kopřivnice a jako interim manažer se podílel na několika restrukturalizačních projektech v oblasti výroby a služeb.

Lukáš Kubát bude mít na starost spolupráci skupiny Prima s jednotlivými...

Lukáš Kubát bude mít na starost spolupráci skupiny Prima s jednotlivými operátory v České republice i na Slovensku. Svou kariéru začínal ve společnostech Ernst & Young a Deloitte. Posledních deset let pracoval ve společnosti Central European Media Enterprises (CME), kde se věnoval korporátní strategii a její implementaci v oblasti monetizace obsahu prostřednictvím platforem operátorů a digitálních služeb na pěti trzích střední a východní Evropy.


Video