| foto: Mediahub

NetMonitor má novou metodiku – oficiální data měření návštěvnosti jsou už druhý den

Projekt měření internetové návštěvnosti NetMonitor přešel od 1. července 2017 na novou metodiku Overnight, která přináší kompletní oficiální denní data hned druhý den po skončení měřeného období.

Další novinkou je přesnější model výpočtu reálných uživatelů napříč platformami včetně sociodemografického profilu nebo podrobnější dělení koncových zařízení: platformu PC je možné zobrazit rozdělenou na návštěvnost z domova a ze zaměstnání a také lze sloučit návštěvnost za platformy smartphone a tablet, uvedl dnes NetMonitor ve své zprávě.

„V digitální oblasti jde vývoj přirozeně velmi rychle dopředu a auditované měření návštěvnosti na internetu s ní drží krok. Nová metodika umožňuje získat údaje, které dosud nebyly dostupné, jako je dělení přístupů koncových zařízení z práce a z domova nebo možnost zobrazit návštěvnost za mobilní zařízení, tedy chytré telefony a tablety, dohromady,“ komentoval přechod na novou metodiku Ján Simkanič, předseda Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

„Naše inovativní metodologie gemiusOvernight přináší uživatelům doposud nedostupná data, což poskytuje hráčům na trhu nové možnosti plánování reklamních kampaní. Díky nové metodice jsme nabídli českému trhu ten nejvyspělejší výzkum měření návštěvnosti internetu, který nyní existuje. Revoluční změnou je především rychlost, se kterou nabídneme data: odběratelé již nebudou muset čekat do konce měsíce na zpracování dat, ale dostanou je k dispozici ze dne na den, doslova přes noc. Kvalita našeho výzkumu byla potvrzena mezinárodním sdružením IAB Europe, které ho vyznamenalo prestižní cenou IAB Award za nejlepší výzkumný projekt roku 2016. Nová metodologie se nyní používá na několika trzích regionu CEE včetně České republiky,“ říká Country Manager společnosti Gemius, Michal Fejk.


Video