Monitora Media má novou funkci pro monitoring a mediální analýzu – Social...

Monitora Media má novou funkci pro monitoring a mediální analýzu – Social Monitora | foto: Monitora Media

Monitora spouští monitoring sociálních sítí a komunitních portálů

  • 0
Monitora Media představuje novou funkci svého nástroje pro monitoring a mediální analýzu – Social Monitora. Do portfolia sledovaných zdrojů přidává tradiční sociální sítě jako Facebook, Twitter, Instagram či Youtube a také tisíce blogů, diskuzních skupin, fór a komentářů pod články.

Firmy tak získávají nový silný nástroj, který posílí komunikaci jejich značky na základě realtime analýzy chování uživatelů na sociálních sítích, uvedla firma v tiskové zprávě.

Social Monitora tak doplňuje stávající funkce monitoringu o analýzu chování uživatelů na sítích, která je klíčová především pro online komunikaci značek, měření jejího dopadu, hlídání sentimentu a obecného vlivu na komunity. Výstupy ze sociálních sítí jsou integrovány přímo do uživatelského rozhraní Monitory, kde jsou řazeny na přehledné časové ose a lze je třídit, prioritizovat a dále analyzovat podle konkrétních potřeb.

Samozřejmostí nového nástroje je nejen samotný monitoring, ale především analýza jednotlivých výstupů, která zohledňuje řadu ukazatelů včetně zásahu či autorů.

„Sociální sítě monitorujeme už řadu let, nyní je ale jejich monitoring a analýza integrovanou součástí aplikace stejně jako monitoring tradičních médií. Uživatelé tak mají všechny výstupy přehledně k dispozici a mohou s nimi efektivně pracovat. Jednoduše zjistí, kdo a v jaké tonalitě o značce nejčastěji píše, a svou komunikaci tomu přizpůsobí. Snadno porovnají třeba přítomnost značky na sítích s konkurencí, lépe se zorientují v aktuální situaci v oboru nebo objeví nové možnosti komunikace v podobě zajímavých influencerů či ambasadorů,“ doplnil CEO Monitora Media Tomáš Berger.

Novinkou, která významně usnadní práci s influencery, je ukazatel skóre vlivu. Systém vyhledá relevantní výstupy na sociálních sítích a hodnotí je na stupnici od 1 do 10, přičemž reflektuje počty zhlédnutí, komentářů i sdílení spolu s pravděpodobnou úspěšností příspěvku. Díky tomu mohou značky snáze vyhodnotit úspěšnost komunikace na sítích, objevit nové ambasadory, získat důležité metriky a připravit komunikační kampaně na základě ověřených dat.

Monitora Media je český technologický startup, který vznikl v roce 2015 a poskytuje nástroje pro analýzu a práci s daty. Nabízí široké portfolio komplexních monitorovacích a analytických služeb, které využívá řada společností, například Transparency International, CzechInvest, Sazka nebo Siemens.  


Video