On-line reality show INSTAHERO / Česko – Slovensko hledá influencera

On-line reality show INSTAHERO / Česko – Slovensko hledá influencera | foto: instaHEROshow.cz

Česko-Slovensko hledá influencera v reality show

  • 2
Nová on-line reality show INSTAHERO/Česko-Slovensko hledá influencera má deset finalistů. Ti každý víkend plní výzvy zaměřené na jednu z problematik internetu, například etiku, hejterství či Instagram versus realita. Snaží se přesvědčit sledující a porotu, že právě oni by měli získat titul INSTAHERO 2019.

Desítku finalistů vybrala už dříve odborná porota na základě příspěvků pod hashtagem #ZMENIMINSTAGRAM či kreativní prezentace zadaného produktu.

Finalisty, mezi kterými je například Miss Bikiny 2015, studentka psychologie či food blogeři, čeká v průběhu dvou měsíců a osmi dílů několik víkendových výzev. První s názvem „#SPOLUPRACE“ se odehrála minulý víkend v liberecké IQlandii a designovém hotelu PYTLON spolu s mentorkou dílu – influencerkou Natálií Kotkovou. Soutěžící měli udělat z místa co nejkreativnější obsah na svoje Instastories.

Každý z deseti finalistů si před začátkem prvního týdne soutěže vytvořil nový instagramový profil (business profil), kde plní zadané výzvy a snaží se oslovit odbornou porotu.

Každý pátek pak budou během živého vysílání finalisté veřejně ohodnoceni marketingovým specialistou, potenciálním klientem a mentorem – známým influencerem daného dílu. Jeden ze soutěžících klání každý týden opustí až nakonec zůstanou tři, kteří se 3. května utkají během GRAND FINÁLE o titul INSTAHERO 2019. Vítěz získá například auto na jeden rok, kontrakt s agenturou SOCKY na půl milionu korun nebo Apple iPhone XS.

Každý z finalistů bude navíc v průběhu soutěže získávát benefity, které mají nejúspěšnější influenceři u nás.

Cílem soutěže, která běží na Instragramu, YouTube, Facebooku a na webu www.instaHEROshow.cz, je nejen najít nové talenty internetu, ale i ukázat, jak vypadá život influencera.“Hledáme multitalentovaného člověka, který dokáže svým chováním inspirovat ostatní a který dokáže nejen fotit, editovat a natáčet, ale především tvořit zajímavý a motivující obsah. Internet dokáže ovlivňovat velmi mladé lidi a během soutěže na to z nejrůznějších úhlů poukážeme,“ upřesnila moderátorka INSTAHERO Nikol Moravcová.


Video