Prima ZOOM představuje novou image kampaň | foto: TV Prima

Poldu na Primě sledovalo přes milion lidí, ZOOM má novou image kampaň

  • 0
Druhý díl čtvrté série seriálu Polda přilákal tuto neděli 1 050 000 diváků (share 23,17 %) v cílové skupině 15+, uvedla Prima v tiskové zprávě. Tematický kanál Prima ZOOM zpřehledňuje strukturou premiérových programových bloků a spouští novou vizuální kampaň.

Zpravodajská platforma CNN Prima NEWS zaznamenala rekordní návštěvnost v pondělí 12. října, kdy dosáhla celodenního share 0,96 % a prime time share 1,18 % v cílové skupině diváků 15+. Ve strategické cílové skupině 15 až 69 let dosáhla celodenního share 0,97 % a prime time share 1,14 %, uvedla Prima.

V minulém týdnu si rekordně vedl také web Prima ZOOM, který v minulém týdnu navštívilo 519 349 reálných uživatelů.

Mezi nejsledovanější online pořady patří nadále seriál Slunečná s 503 963 video views za týden. Nové díly seriálu Polda dosáhly 116 441 přehrání za týden. Nejúspěšnějším filmem z iPrima Videopůjčovny je novinka V síti. Druhým nejkupovanějším pořadem se po Slunečné stal nový seriál EINSTEIN – Případy nesnesitelného génia s Vojtou Kotkem v hlavní roli.

ZOOM zpřehledňuje schéma a má novou image kampaň

Tematický kanál Prima ZOOM přichází s přehlednější strukturou premiérových programových bloků, 14 témat zůstává ukotveno každý den v čase od 20 do 24 hodin. Zjednodušují se programové bloky v drtivé většině na jednoslovné jednoznačné názvy, a posilují se témata Přírody a Historie.

Páteční Příroda, která byla věnována oceánům, se rozšiřuje také o sladkovodní vodstvo. Nový sobotní blok Extra naplní exkluzivní česká tvorba, české a světové premiéry, to nejlepší z produkce BBC a další špičkové dokumenty o přírodě.

V říjnu také na Prima ZOOM odstartovaly původní české seriály Utajené příběhy českých dějin III a Tatra kolem světa 2. 

Se zpřehledněním Prima ZOOM se spouští také vizuální kampaň. „V aktuální kampani Prima ZOOM pracujeme s konceptem, který zdůrazňuje posílení oblíbených témat a prezentuje konkrétní programový obsah. Hlavním sloganem ,Ještě více…ʻ vyzdvihujeme bloky s aktuálně nejzajímavější programovou nabídkou. Tím, že Prima ZOOM přináší rozmanitá témata, věříme, že dokážeme upoutat pozornost širší cílové skupiny diváků,“ doufá marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.

„Dále v rámci kampaně připravujeme spolupráci na virtuální výstavě, kterou představíme v následujících dnech,“ dodal.

Kampaň Prima ZOOM běží od října jak online, s důrazem na sociální média, tak v rádiu, tištěných médiích či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice. V rámci televizní kampaně se objeví image spot a tři ID reflektující posílení a zjednodušení bloků přírody a historie, a zároveň propagaci bloku s prémiovým českým seriálem.


Video