| foto: Coca Cola, Mediahub

Coca Cola připravila TV spot jako trailer k instagramové komunikaci

Polétíme? ptá se Coca-Cola v nové kampani od McCann Prague.

Agentura McCann Prague připravila kreativní koncept pro pravděpodobně první instagramovou kampaň, na kterou běží trailer v televizi. Cílem kampaně je nejen odpromovat soutěž o tzv. WOW zážitky, ale především značku Coca-Cola zatraktivnit u českých a slovenských teenagerů, informovala o tom agentura McCann Prague v dnešní tiskové zprávě. 

Středobodem kampaně je letní road trip vybraných influencerů, kteří během cesty vytváří obsah pro sociální sítě. 

Největším problémem při přípravě kampaně bylo údajně alespoň na jeden den sladit kalendáře ambasadorek Coca-Coly Ester Ledecké a Emmy Drobné, které jsou hlavními protagonistkami spotu. „Za to, že se v extrémně krátkém čase podařilo vytvořit dost materiálu pro formáty od 6“ bumperů po 60“ kino spot, vděčíme maximálnímu nasazení celého štábu, především režiséra Marka Partyše, produkce Bistro Films, klienta a samozřejmě obou ambasadorek. Kdo viděl Ester a její energii na place, asi nepochybuje o tom, že olympijskou medaili získá znovu. A klidně třeba už za dva roky v Tokiu.“ Doplňuje Jan Benda (Group Creative Director, McCann Prague), který celou ideu kampaně zastřešoval.

Kampaň poběží v průběhu celého léta v České a Slovenské republice především na sociálních sítích, v online médiích a TV. Na TV teaser 10“ budou navazovat spoty 30“ a 60“ TV a kino spoty doplněné o kratší videa a další online formáty. Souběžně s tím běží obsahová část kampaně na sociálních sítích.


Video