- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na kanálu CNN Prima News není co optimalizovat. Primě bych snad mohl doporučit návrat ke zpravodajskému bloku, který bohužel skončil 1. srpna 2018. Měl hlavu a patu, krimi byly vyděleny a nemontovaly se do aktuálních zpráv ze světa i z domova.
Zvukuvý předěl mezi zprávami a 2 minutovým reklamním blokem je příšerný.Chtělo by to na tom zapracovat v profi studiu
V kontinuálním zpravodajském vysílání nemá stanice s takovým množstvím reklam šanci v situaci, kdy kontinuální zpravodajství vysílá stanice bez reklam (ČT24). Nicméně vzhledem k propojení se CNN má CNN Prima News mnohé unikátní pořady, které by jistě mnoho lidí bylo ochotno sledovat i obalených reklamami, ale jen "on-demand".
Primě bych proto poradil více se zaměřit na streamování konkrétních pořadů na internetu (web a speciální mobilní aplikace) podobně jako to dělá třeba Seznam.
Prima CNN u mě skončila. Dal jsem jí spoustu šancí,ale to množství reklam a vysmátejch moderátorů mě uráží. Usínám zas u "nenáviděné "CT
Viděl jsem na to pompézní reklamu, viděl jsem v reklamě ty "supermoderátory", leč nepodíval jsem se doposud ani na minutu z vysílání tohoto "superkanálu".
Zpravodajská stanice bez hlavních zpráv. To je snad vtip roku. Dávám tomu projektu čas max. do konce roku.
Je to stejný produktový kanibalismus jako třeba zprávy vysílané na ČT současně na dvou kanálech, stejně jako třeba ten Moravec v neděli. ČT si tím vlastně snižuje sledovanost. Základem jsou televizní kanály, pak teprve vysílatelé globálně.
Jako události dokážu pochopit že běží na ct1 i ct24 ale toho Moravce absolutně, ten by dle mě mel běžet jen na ct24.
Dal jsem tomu za poslední měsíc pár hodin a dle mého subjektivního soudu: Vesměs nepříjemní redaktoři (snad krom Štrunce), zřetelné liberálně-levicové zaměření, tuna reklam a otravného selfpromotion, nezajímavé pořady z anglosaského prostředí přebíraných od CNN, neschopnost kontinuálu, špatná kvalita obrazu (rozlišení) v DVB-T2, na studiu je vidět vyšší investice, což je fajn. Je znát, že po vyhození profesionálů z vedení zpravodajství to tam vede neschopná trojka amatérů. Orientace na bulvár ve spojitosti s levicově-liberálním světonázorem v Česku IMHO nemůže absolutně fungovat.
Zastavte tu americkou propagandu!!!