Diskuze

Každý pátý střet s vlakem končí smrtí. Mapa nejnebezpečnějších přejezdů v ČR

Železniční přejezdy v České republice patří k nejnebezpečnějším místům vůbec, v roce 2017 skončil smrtí každý pátý střet vlaku s jiným účastníkem silničního provozu. Vychází to z údajů Drážní inspekce, podle kterých zveřejnila platforma Mapotic.com mapu nejnebezpečnějších železničních přejezdů v ČR.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P53e43t40r 14J26a39r63o95š

20. 3. 2018 8:23

Ta mapa je naproto nic nerikajici.

Spise nez mapa nebezpecnych prejezdu, je to mapa kde se vyskytuje nejvic hazarderu se zivotem.

Napriklad ten prejezd u Bystrice nad Pernstejnem. Naprosto prehledna situace, pokud clovek otoci hlavou doleva a doprava. Rozhled na obe strany 200+ metru. Podminky pro prejezd idealni. Ze se nasel bIb, co se neumi rozhlidnout, za to prejezd nemuze.

To uz je mnohem nebezpecnejsi ten o kus dal pred Rodkovem, kde viditelnost od Rodkova znacne snizuji stromy a dokud nestrcite cumak temer do prejezdu, je viditelnost sotva par metru.

0 0
možnosti

Nojo nebezpečné přejezdy. V zákoně se všek praví že na přejezdu a v jeho bezprostředním okolí i máme dbát zvýšené opatrnosti:-/

1 0
možnosti

To jsem takhle asi deset minut čekal s autem na horním přejezdu Slivenecké ulice, nic se nedělo... tak po té čtvrthodině volám policii, že tam je asi porucha, otočím auto, že to objedu Kosořskou a po mostě, a teprve pak konečně ten vlak projel a přejezd přestal blikat. Mezitím ovšem přejezd přešli asi tři školáci, kteří to asi znají a mají jiné záliby než každý den čekat desítky minut před takto seštelovaným přejezdem.

0 0
možnosti

Já myslel, že když to rozkliknu, tak se mi tam objeví nějaký popis nebo charakteristika těch konkrétních nehod. Takhle bez toho je to na houby, to vůbec o ničem nevypovídá, pod ta čísla se může schovat cokoliv.

1 0
možnosti
Foto

Neštěstí nechodí po horách (přejezdech), ale po lidech.

1 0
možnosti

Tady ten článek je jen zbytečná omáčka, společně s mapou vůbec nic neříkají. Od kdy může být místo nebezpečné stane li se tam jedna nehoda za deset let? Ještě s tím že auto narazí do vlaku z boku? To je jen demence lidí

2 0
možnosti

To už tak u nehod bývá, že vznikají demencí lidí. Těch lidí, kteří projektují ty přejezdy, těch, kteří odpovídají za stav komunikace, za zákony a normy, a nakonec i těch lidí, co se pohybují v silničním a drážním provozu. Ovšem to, kam se ta demence koncentruje, má jisté zákonitosti - není to zcela náhodné.

0 0
možnosti

J91a13n 70P18a74v92e78l39k38a

19. 3. 2018 16:04

Hm. Hlavně, že máme mapu. Navíc ta mapa ukazuje, kde se staly nehody. Nebezpečných přejezdů je daleko víc. Některé ani nejde přejet bezpečně, protože koleje jsou zaříznuté do terénu a na koleje vidíte až když na nich stojíte. Třeba Kladno Na Vyhaslém, Krupá-Lišany.

3 0
možnosti

Lahůdka je také tady v ranní špičce odbočit doleva směr Rožnov : http://jdem.cz/dyct88

0 0
možnosti

Vlak ma vzdycky pravdu.:-)

1 0
možnosti

Je to ten kdo drzi delsi klacek.

0 0
možnosti

J28i88ř44í 57M16a81k69o74ň

19. 3. 2018 15:31

Často se setkávám s řidiči,kteří neznají rozdíl mezi blikajícím bílým světlem na přejezdu a přejezdem , kde toto světlo není nebo nesvítí. Nejde jen o rychlost 50/30, ale o význam. Kmitající světlo říká - výstražné zařízení na přejezdu je funkční a není závislé na činnosti člověka,jen na jízdě vlaku. Když světlo není nebo nesvítí, pak pozor, tento přejezd může být ovlivněn lidskou činnosti nezávisle na jízdě vlaku. Proto rachlost 30. Možná si někdo všimnul, že i na přejezdu se světlem po průjezdu vlaku chvíli trvá, než se světlo začne kmitat.Je to z důvodu, že vlak musí projet určitou stanovenou vzdálenost, protože kdyby zůstal stát kousek za přejezdem a začal couvat, nebyla by na přejezdu dodržena předzváněcí a tím narušena bezpečnost.

11 0
možnosti

Někdo na blogu tady psal že auta Mohou jet maximálně 30 na přejezdu ale ty nehody se přece nedějí když auta jedou 30 ,ty nehody se z 99% dějí že auto stojí a vletí do něj vlak 90 ,100 ,150 km/h. Samozřejmě vždy je to selhání člověka ten kdo na ten přejezd vjel , ten kdo ho konstruoval a ten kdo tam povolit tuhle rychlost pro vlaky.

0 2
možnosti

P41e35t55r 83J76a29r41o57š

20. 3. 2018 8:30

Vetsina prejezdu se neda prejet ve vetsi rychlosti nez 50km/h uz tim jak jsou postavene. Tedy ne pokud si nechcete znicit auto.

0 0
možnosti