- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta mapa je naproto nic nerikajici.
Spise nez mapa nebezpecnych prejezdu, je to mapa kde se vyskytuje nejvic hazarderu se zivotem.
Napriklad ten prejezd u Bystrice nad Pernstejnem. Naprosto prehledna situace, pokud clovek otoci hlavou doleva a doprava. Rozhled na obe strany 200+ metru. Podminky pro prejezd idealni. Ze se nasel bIb, co se neumi rozhlidnout, za to prejezd nemuze.
To uz je mnohem nebezpecnejsi ten o kus dal pred Rodkovem, kde viditelnost od Rodkova znacne snizuji stromy a dokud nestrcite cumak temer do prejezdu, je viditelnost sotva par metru.
Nojo nebezpečné přejezdy. V zákoně se všek praví že na přejezdu a v jeho bezprostředním okolí i máme dbát zvýšené opatrnosti
To jsem takhle asi deset minut čekal s autem na horním přejezdu Slivenecké ulice, nic se nedělo... tak po té čtvrthodině volám policii, že tam je asi porucha, otočím auto, že to objedu Kosořskou a po mostě, a teprve pak konečně ten vlak projel a přejezd přestal blikat. Mezitím ovšem přejezd přešli asi tři školáci, kteří to asi znají a mají jiné záliby než každý den čekat desítky minut před takto seštelovaným přejezdem.
Já myslel, že když to rozkliknu, tak se mi tam objeví nějaký popis nebo charakteristika těch konkrétních nehod. Takhle bez toho je to na houby, to vůbec o ničem nevypovídá, pod ta čísla se může schovat cokoliv.
Neštěstí nechodí po horách (přejezdech), ale po lidech.
Tady ten článek je jen zbytečná omáčka, společně s mapou vůbec nic neříkají. Od kdy může být místo nebezpečné stane li se tam jedna nehoda za deset let? Ještě s tím že auto narazí do vlaku z boku? To je jen demence lidí
To už tak u nehod bývá, že vznikají demencí lidí. Těch lidí, kteří projektují ty přejezdy, těch, kteří odpovídají za stav komunikace, za zákony a normy, a nakonec i těch lidí, co se pohybují v silničním a drážním provozu. Ovšem to, kam se ta demence koncentruje, má jisté zákonitosti - není to zcela náhodné.
Hm. Hlavně, že máme mapu. Navíc ta mapa ukazuje, kde se staly nehody. Nebezpečných přejezdů je daleko víc. Některé ani nejde přejet bezpečně, protože koleje jsou zaříznuté do terénu a na koleje vidíte až když na nich stojíte. Třeba Kladno Na Vyhaslém, Krupá-Lišany.
Lahůdka je také tady v ranní špičce odbočit doleva směr Rožnov : http://jdem.cz/dyct88
Je to ten kdo drzi delsi klacek.
Často se setkávám s řidiči,kteří neznají rozdíl mezi blikajícím bílým světlem na přejezdu a přejezdem , kde toto světlo není nebo nesvítí. Nejde jen o rychlost 50/30, ale o význam. Kmitající světlo říká - výstražné zařízení na přejezdu je funkční a není závislé na činnosti člověka,jen na jízdě vlaku. Když světlo není nebo nesvítí, pak pozor, tento přejezd může být ovlivněn lidskou činnosti nezávisle na jízdě vlaku. Proto rachlost 30. Možná si někdo všimnul, že i na přejezdu se světlem po průjezdu vlaku chvíli trvá, než se světlo začne kmitat.Je to z důvodu, že vlak musí projet určitou stanovenou vzdálenost, protože kdyby zůstal stát kousek za přejezdem a začal couvat, nebyla by na přejezdu dodržena předzváněcí a tím narušena bezpečnost.
Někdo na blogu tady psal že auta Mohou jet maximálně 30 na přejezdu ale ty nehody se přece nedějí když auta jedou 30 ,ty nehody se z 99% dějí že auto stojí a vletí do něj vlak 90 ,100 ,150 km/h. Samozřejmě vždy je to selhání člověka ten kdo na ten přejezd vjel , ten kdo ho konstruoval a ten kdo tam povolit tuhle rychlost pro vlaky.
Vetsina prejezdu se neda prejet ve vetsi rychlosti nez 50km/h uz tim jak jsou postavene. Tedy ne pokud si nechcete znicit auto.