- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neudelalo fakticky s provozem vubec nic - nuselak ma 3 pruhy a ve trech se taky pokracuje dal, tedy doprava jede za mostem porad stejne, nezpomaluje se
Každej rozumnej člověk musí uznat, že se jasně prokázalo, že opatření funguje a Praha 4 jen kalí vodu...
Se bude Praha 2 divit, až to přeroste v přetahování mezi obvody, a Praha 4 zúží na oplátku magistrálu v opačném směru, aby si na Pavláku taky užili...
vždycky rozhodují podle toho, kdo praští o stůl tlustší prkenicí, určitě ne podle toho, co je lepší pro lidi. MČ Praha 4 - musíte víc šetřit
myslíte, že zmizí, až začnete po silnicích běhat?
proč je je o jeden pruh méně v Legerově, když sousední Sokolská je to samý v bleděmodrým? Podle mě by mělo smysl omezit obě nebo žádnou.
Protoze problem v Sokolske neni.
Problemem jsou krizovatky Legerova x Rumunska, Jezna, Zitna na kterych jsou semafory kvuli kterym auta stoji az na Nuselsky most. A mnozstvi stojicich aut vytvari hluk a emise, ktere dlouhodobe vyrazne prekracuji hygienicke normy. Vzdyt diky tomu hrozilo Praze az soudni uzavreni Legerovy ulice.
Snizenim poctu pruhu na tri doslo ke snizeni hluku a emisi o 25%. Protoze ted tam stoji o 25% mene aut.
Nechápu, proč by mělo být zúžení problém? Už před vjezdem na nuselák je magistrála zúžena na dva pruhy, pak se připojí jen jeden a po celé délce mostu jsou tři. Takže vlastně ty tři pruhy zůstávají dál a teprve před křižovatkou s Rumunskou se to rozšíří na 4.
Problémem je počet aut, která tamtudy jezdí. Nezbývá než počkat, až se dokončí obchvat Prahy, který uleví jižní spojce, a až se dodělá Blanka. Pak snad konečně bude část průjezdné dopravy (Pamkrác-Holešovice) jezdit tamtudy a magistrále se uleví.