- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jelikož mi lékař poradil, abych se zbytečně nerozčiloval, tak chodím pouze k "živým" pokladním. V tescu jsem několikrát zkusil pokladnu bez obsluhy a vždy byl nějaký problém - nebylo možná dát si na odkládací plochu vlastní tašku a skládat do ní nákup (řvalo to cosi o neznámém zboží), lehké papírenské zboží odkládací plocha nezachytila a nebylo možné se posunout k další položce, hledání "správného" druhu zeleniny, u nějakého zboží to stejně vyžadovalo přítomnost pokladní (která obskakovala i ostatní zákazníky). Takže za mě to rozhodně není zákaznicky přívětivé.
Většinou nakupuju online, ale když už se občas vydám do obchodu, vyhledávám právě samoobslužné pokladny. Není tam taková fronta. A problém jsem měl jednou dvakrát, zboží s kódem je úplně bez problémů, pečivo a ovoce-zelenina se většinou podle obrázku celkem snadno identifikuje.
mě u pečiva na samoobslužných pokladnách štve jiná věc - když mám v jednom pytlíku víc druhů zboží, tak to prostě nejde pořádně namarkovat, protože po každém zadání zboží musí člověk dát dané zboží na váhu - takže když tam mám třeba dva různé kusy, musím jeden mezitím držet v ruce - a nedejbože, kdyby člověk měl v jednom pytlíku víc než 2 druhy pečiva! takže to pak dopadá tak, že člověk místo toho, aby šetřil igelitem/papírem, tak ho naopak spotřebovává o to víc
Albert supermarket. Nic nevazite. Nacvakate 10 rohlíků,2 housky atd.