Diskuze

GLOSA: Tady mizí lidé. Aneb cokoli za operátorku nebo prodavačku

Umělá inteligence už zastává práci lidí v řadě oborů. Na samoobsluhu můžete narazit při nákupu či hovoru s operátorem. Do jakých uskalí se však můžete dostat při markování pečiva?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J61a44n 36F36i56š50e67r

18. 8. 2021 9:42

vtipná glosa R^

0 0
možnosti
LS

Jelikož mi lékař poradil, abych se zbytečně nerozčiloval, tak chodím pouze k "živým" pokladním. V tescu jsem několikrát zkusil pokladnu bez obsluhy a vždy byl nějaký problém - nebylo možná dát si na odkládací plochu vlastní tašku a skládat do ní nákup (řvalo to cosi o neznámém zboží), lehké papírenské zboží odkládací plocha nezachytila a nebylo možné se posunout k další položce, hledání "správného" druhu zeleniny, u nějakého zboží to stejně vyžadovalo přítomnost pokladní (která obskakovala i ostatní zákazníky). Takže za mě to rozhodně není zákaznicky přívětivé.

2 0
možnosti
MN

Většinou nakupuju online, ale když už se občas vydám do obchodu, vyhledávám právě samoobslužné pokladny. Není tam taková fronta. A problém jsem měl jednou dvakrát, zboží s kódem je úplně bez problémů, pečivo a ovoce-zelenina se většinou podle obrázku celkem snadno identifikuje.

1 0
možnosti
BT

mě u pečiva na samoobslužných pokladnách štve jiná věc - když mám v jednom pytlíku víc druhů zboží, tak to prostě nejde pořádně namarkovat, protože po každém zadání zboží musí člověk dát dané zboží na váhu - takže když tam mám třeba dva různé kusy, musím jeden mezitím držet v ruce - a nedejbože, kdyby člověk měl v jednom pytlíku víc než 2 druhy pečiva! takže to pak dopadá tak, že člověk místo toho, aby šetřil igelitem/papírem, tak ho naopak spotřebovává o to víc Rv

8 0
možnosti
JM

J86a38n 53M94a56r34e13k

17. 8. 2021 18:18

Albert supermarket. Nic nevazite. Nacvakate 10 rohlíků,2 housky atd.

0 0
možnosti