- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dle mého názoru je to z konstrukčního hlediska absolutní paskvil. Sice pěkný design, ale jinak bída. Interiér pro přeplněnou MHD nevyhovující - pokud se nedostanete k vertikálnímu držadlu, tak spadnete, protože na horizontální tyč nedosáhnete, "dokonalé" uspořádání sedadel v zadní části vozu a využití prostoru u zadního okna, několik sedadel pro 1,5 člověka, nejhlučnější model, který jsem kdy slyšel - sebemenší nerovnost na kolejích se přihlásí nezaměnitelných duněním, při rozjíždění hukot jak na letišti atd atd. Hlavně, že to Bém prezentuje jako Hi-tech v MHD. Ve Vídni mají dřevěná/plastová sedadla, která se dají snadno omýt a nikdo je neprochčije, hlučnost je nulová oproti DPHmP. S
Holt kapitalistická Praha se má od socialistické Vídně pořád co učit
Na jednu stranu je to dobře, že se o tom konečně mluví v médiích, na druhou stranu je to ostuda města, že s tím nic dlouho nic nedělala a stavěla si metro do Letňan. Tramvaje mám pocit obsluhujou větší počet obyvatel než těch pár zastávek metra...
Já bych taky závodní vozy Porsche na tramvajové linky nepouštěl.
proc je dnes po Praze levnejsi jezdit autem, nez MHD..?
to záleží na tom...a navíc, autem to rozhodně není také vždy nejrychlejší.
A kdy vyjedou ty nové tramvaje 15T ze škodovky? http://www.skoda.cz/transportation/produkty/tramvaje/tramvaj-skoda-15t-aid2421.html http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2008041001
a podpořte MHD. a nadávejte na potkání politikům, co dají raději 2 mega jen tak šílenci, co ztrapní před 200 mega ostatních ...
mno, o žalostmém stavu tram. svršku se v podnikovém časopise psalo nejmíň před půl rokem, stejně jako o tom , že Poršetky někam nesmí, co se má tímto křikem maskovat, jaký jiný průser (Béma a spol.)???
jo vy máte podnikový časopis? Je to také na webu? Můžeš prosím hodit link?
A co se asi může maskovat..? Nebude to, jak váš šéfík leze do Paroubkovi a chystá s ním revoluci? Že by jízdné v hodnotě 30Kč bylo brzy cestujícím propláceno jako DAR?
.
http://www.cssd.cz/galerie/g19832/19959.jpg?imageshow=true
(vytlemený šéfík DPP vlevo vpředu, za ním místní hlídač, osvědčený praktik z StB)
Můžou za to komouší, že 20 let po převratě začinají být kolejové svršky v dezolatním stavu, že se nestydí. Jen by mě zajímalo, kde jdou peníze které DP vydělá.
No, ona se řada tratí opravila, ale 140 km je 140 km, a tak dlouhé tratě na Bílou Horu, po Evropské, Petřiny, do Hostivaře, to vše je stavebně i technologicky z dob socialismu a na pořádné opravy takových kilometrů prostě nebylo...
Může, ale pomalu, tak jí je to postupně zakazováno, takže pak nesmí...