- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V cizině jsme zažil u silnic informační tabule, komu komunikace patří a kdo se o ně stará. Když v ČR označili úseky dálnice, kterou opravovala SKANSKA, tak to šlo k soudu a označení se musel o odstranit. Pokud bych byl solidní firma, tak by se mi líbilo, kdybych měl reklamu v podobě označení, co jsem opravil. Jenže v ČR je většina firem ve státních zakázkách podvodných a tak se nechtějí hlásit k tomu co udělali. Kdysi jsem se snažil zjistit, kdo zodpovídá za jednu silnici u Kralup a zjistil jsem, že správa silnic z Mnichova Hradiště. Prostě úplný nesmysl. A zodpovědnost za stav silnic žádná.
... pindy, pindy , pindy a žádné řešení! Soudný snad už pochopil,
že oranžovomodrá, či modrooranžová výsledená slátanina nikam nevede.
To si vymysleli "tatík" Klaus s "důchodcem" Zemanem, by jim nebylo do ouvej. Starostové se svými cedulemi
rozhodně k ničemu, co by dalo trochu naděje v lepší, také asi nepřispívají. Tak občane zvaž! Čim víc povyku,
tím asi méně kultury. No nic, hlavně ale kontroluj a vyžaduj! Aneb, důvěřuj, ale prověřuj. To se tady moc nenosí. :-)
to je jedna velká hrbolatá lochna v místě kde kdysi možná bývala cesta.
za komanču se stavěly silnice , nemocnice , školy atd .......tyhle parazité jen nadávají na komanče a sami za 20 let nic nevytvořili .
Naučili dnešní mladé jen to , že staří jsou odpad společnosti a poctivá práce je k smíchu ...........
.
Jen poznámku - komanči tu nejsou 22 let a do jaké žumpy jsme se dostali
Vy jdte možná v žumpě, ldii kteří něco umí a chtějí něco dělat se mají mnohem líp.
...a zdarma by je měli opravovat vězni, kteří beztak jen ve věznicích dřepí a nic nedělají. Bylo by to levné, efektivní a práce by bylo dost a dost. Bohužel by se nemohly o stovky miliard prát firmy jako Skanska a další.
Je rozdíl opravovat čtyřmetrové makadamové silnice a jedenáctimetrovou prvotřídku s normovanými požadavky na podélný a příčný sklon, svislé a vodorovné značení, poloměry zatáček, drsnost povrchu apod.
Tak toto je čisté předvolební snažení, cedulky jsou sice pěkné, ale nic neříkající. Ono je velmi snadné napadat pana Seppa a spol. a poukazovat na to co je špatně. Druhá věc je předložit nějaký smysluplný návrh, kde sehnat potřebné finance. Vždycky to tak v ČR bylo a do budoucna to tak i bohužel bude. Pan Sepp není Harry Potter, aby vyčaroval 3mld z ničeho.
že neuměli udělat asfaltový povrch , který by vzdržel 30 roků
Sepp určitě není žádný zázrak, ale tohle to je čistě předvolební kampaň. Ostatně i sám veliký Půta uvádí, že je to práce na několik volebních období - takže řekněme nejméně 2 volební období, to je 8 let, od povodní uplynuly tenhle měsíc 2 roky, 6 let ještě zbývá a úsek silnice se dá opravit, dejme tomu, za 3-4 měsíce. Takže na to ještě "spousta" času, i podle Půty.
Tyhle cedulky asi moc nestály, ale i tak by mě zajímalo, jestli si je pánové Půta, Canov, Pieter .... zaplatili ze svého, nebo z obecního. Hlavně by mě zajímalo, kde Starostové pro Liberecký kraj berou peníze na billboardy svých kandidátů na vjezdech do měst - takový billboard 3 měsíce před volbami nepořídí za 500,- korun, co mohla stát jedna cedulka.
Sice se navenek distancují od TOP09, ale je to stále jeden spolek s Kalouskem, který z ministerstva financí v Praze finančně "podřezává" kraje.
kvalitní a za rozumnou cenu. Jenže to by muselo platit, že zakázku může vysoutěžit jedině taková firma která sama tu opravu provede. Ale ono to je většinou tak, že vyhraje firma co existuje měsíc a nemá ani adresu, ta vezme jako subdodavatele další firmu co má leda dva techniky a najme třetí firmu která ve skutečnosti provede celou zákázku a je ráda, že se k něčemu takovému dostala. V závěru to ten co provedl stavbu dostane zaplacené na hranici únosnosti a nevydělá skoro nic a ty dvě firmy před ním se pěkně napakují za nic. A úředníci na kraji jsou tak neschopní, že se ani nepodívají do obchodního rejstříku aby zjistili kdy která z těch 3 firem vznikla a jaké má reference od jiných zákazníků.
Tomu rozumím, ale nepochopím to, že firma, která ve finále stavbu provede se v soutěžích většinou umístí na 3. nebo i nižším místě co se týče ceny a nebo se soutěže neúčastní, neboť nesplňuje "kvalifikační" podmínky, nemá jedno razítko, nebo objem jejich prací za poslední tři roky nepřesáhl určitý obrat.....