Diskuze

Stáhl třicet písniček, teď Američan zaplatí 675 tisíc dolarů

Americký student Joel Tenenbaum musí zaplatit pokutu 675 tisíc dolarů, tedy asi 12,2 milionu korun, za stahování a sdílení hudby. Peníze dostanou podle rozhodnutí bostonského soudu čtyři nahrávací společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nekronomicon3

4. 8. 2009 7:08
Stáhnul jsem si film Proroctví

a docela se mi líbil, nic jiného než konec jako v tom filmu si totiž tato zku...ená planeta nezaslouží :-/

0 0
možnosti

ted61

2. 8. 2009 19:36

Ví někdo jak a komu OSA platí? Je to instituce která vylepšuje cash flow majitelů a zákonodárcůkteří to podporují. Složte někdo píseň a úmyslíte že vám bude něco chodit ano náhodou.Zločin podporovaný státem OSA a takových je více

0 0
možnosti

102030abc

2. 8. 2009 18:41
Vysvětlení pro některé

Proč bych si to měl koupit, když už jsem si to předplatil?Teď popíšu svůj příklad... Nemám ještě v úmyslu nic ""krást""..jdu do obcohdu a kpuji snoubence notebook a jeden externí disk 500Gb, ve stejném roce sobě notebook a tentýž externí disk pro zálohy, dále nějakou tu zásobu optických médií (přece jen diskety jsou už pasé..že) a na klíčíchpři ruce nosíme oba nějakou tu flešku..ona má tuším 16Gb..pak sem si pořídil jeden foťák s paměťovkou..bez ní bys fotil těžko..že..a ještě nějakou další kartu do nově koupeného mobilu. To je jen cca jeden rok..na AUTORSKÉM poplatku z těch nosičů na mne byla spáchána krádež..v hodnotě, kteoru bych za legální CD za rok nezaplatil..protože tolik hudby prostě neposlouchám. Nebaví mě to.No to je jedno.prostě jsem zaplatil více jak 1000kč(teď jsou pravda poplatky nižší..ale já ještě kupoval,když z disku bylo třeba 200kč).už sem zaplatil..tak proč jako bych to neměl stáhnout?To samé v práci.kupujeme desítky CD..na náš obsah..a platíme..Teď mudrujte..

0 0
možnosti

muflonus

2. 8. 2009 14:25
v článku je psáno,že

to dále šířil,takže trest musí padnout.pro vlastní poslech by to nikomu asi nevadilo

0 0
možnosti

kostej_

2. 8. 2009 16:18
Re: v článku je psáno,že

Jak to dale siril? To jako poustel do vlastniho radia?

0 0
možnosti

brnl

2. 8. 2009 14:17
No skutečně je vidět

že hloupost těchhle humanitně zaměřených "vzdělanců" kterým propláchli mozky na nějaké náboženské právní fakultě ta skutečně je nekonečná, se dívím že mu za trest nenařídili useknout ruku to by tak bylo na stejné úrovni.

A teď si ještě do tohle uvědomit že tihle humanitně zaměření "vzdělanci" převážně rozhodují i v politice, důsledky kam se řítíme to vidíme, tady stanovili nepřekročitelná dogmata, a tahle dogmata jak dneska už zřetelně vidíme nás přivedou k záhubě a zániku, zkrátka nás umlátí čepicema rychle se množící vetřelci kteří tahle pahumanistická dogmata neuznávají, ti zatím uznávají jen přírodní zákony.

Snad ještě tak můžeme doufat v nějakého velkého diktátora, který rozežene tuhle pahumanistickou klaku a dogmata zruší ale to už to smrtelné nebezpečí bude určitě blízko, potom holt budou desítky milinů mrtvých na všech stranách a je otázka která že to kultura tohle přežije, je docela možné že žádná, oni ty jaderné arzenály to je opravdu svinstvo.

0 0
možnosti

assco

2. 8. 2009 12:46
Pěkná zpráva od protipirátské unie . ale Fake

Kdo ví alespoň něco o americkém soudnictví ví, že rozhodnutí soudů 1. stupňů jako v těchto případech přisuzují obvykle gigantická a nesmyslné odškodnění ( za příliš horké kafe u Mc Donnalds např 10.000.000 USD, za ztloustnutí po jedení Hamburgerů tutéž částku atd...) No a u soudů federálních (tedy vyšších stupňů) pak bývají tyto rozsudky zrušeny.

Proč tedy píší fake (lež) protože ve zprávě chybí zásadní informace.

Podle NEPRAVOMOCNÉHO ROZSUDKU

Například portály které organizovaly výměnu torrentů (např torrentspy ) byly pouze přinuceny tuto činnost zastavit ale nikdy nebyli k ničemu pdsozeny (fin. náhradě)

jinak příjemný den.

0 0
možnosti

axax

2. 8. 2009 12:49
Re: Pěkná zpráva od protipirátské unie . ale Fake

Hmm, a co piratebay ?

0 0
možnosti

pius99

2. 8. 2009 12:14
zatím zde nejvíc krade OSA

a podobné instituce. Já NEKRADU. Ale pokud mě stát donutíá platit to co nechci koupit, proč bych tu nutnou investici nezužitkoval?  A pokud jde o to, že autor musí z něčeho žít ? NJikdo mu nebrání. A´t vynechá ty mezičlánky - A INKSUJE jen on. Já když mám zakázlu tak ji udělám , vyinkasuji, odečtu náklady, odečtu daň a zbytek je MŮJ. žádné včele, vose či čmelákovi meplatím.

0 0
možnosti

axax

2. 8. 2009 12:18
Re: zatím zde nejvíc krade OSA

Ano, je to i můj případ. Hudbu vytvořím, vydám, zaplatím náklady na výrobu atd. Jediný příjemce plateb za její užívání jsem já sám (kromě běžného profitu pár obchodů a prodejců). A přesto lidi kradou i v tomto případě. Alba a skladby nagrabují a rozhodí po všech pirátských sítích ... A autor přichází o odměnu za svou práci (jejíž plody se zjevně lidem líbí). A to sorry, to je dost nemorální a trestuhodné.

0 0
možnosti

axax

2. 8. 2009 12:04
Tohle "sdílení a stahování"

je už dost úchylné ...taková skoro paranoidní mánie. A jakýmkoliv způsobem proti těmto nesmyslným podloudným krádežím bojovat je dobré ... Nikdo z těch, co online kradou hudbu atd by neměl nejmenší problém za produkt zaplatit ... Tahle bláznivá praxe se dotýká i mě osobně (a nejsem žádná "nadnárodní společnost" atd). Vytvořil jsem a a sám si vydal cca 20 CD s hudbou, která není příliš komerční, ale ve svém žánru patří ve světovém měřítku ke špičce ... Tato CD jsou v některých obchodech, prodávám je na eshopu, i během zahraničních turné atd. A vždycky se najde nějaký "dobrák", který každé z těchto CD vítězoslavně nagrabuje a hodí na všechny možné torrenty atd. Udělá z toho topic, vychválí to do nebes a dá lidem možnost aby si to zdarma stáhli = ukradli. Místo toho aby si to lidé normálně koupili a tím umožnili aby vznikla další hudba (i autor musí z něčeho žít, platit náklady na vyvoření nové nahrávky atd.). Je to absurdní ...

0 0
možnosti

Dormoter

2. 8. 2009 12:25
Re: Tohle "sdílení a stahování"

A kde bereš jistotu, že všichni ti, co si to stáhnou, by si to koupili? Navíc je to pro autory dobrá reklama ke koncertům. Dále si všichni lidé platí poplatek autorům za každý koupený datový nosič. A jak k tomu přijdou ti, co nic nestahují?

0 0
možnosti

Point_M

2. 8. 2009 11:09
Zase jedna napůl novinářská kacha z neznalosti

Stáhnul 30 písniček ...   tohle přece nikoho nezajímá.

Vyskočili si na něj, protože je dále distribuoval. 

Mimochodem, zajímalo by mne, pokud si je odnekud stáhnul, tak proč si taky nevyskočili na ten zdroj primárního stahování?

0 0
možnosti

axax

2. 8. 2009 11:12
Re: Zase jedna napůl novinářská kacha z neznalosti

Jasně, to je manipulativní nadpis. V článku se jasně píše, že ty věci dále sdílel = nechal krást jiné

0 0
možnosti

neznam

2. 8. 2009 10:44
a

Týpek si stáhnul nákou sračku a je v prdeli.....to že to má na disku dalších 1xxxxxx00xxx lidí to nikoho nesere.Odstašující případ....Rv

0 0
možnosti