Diskuze

Sním či bdím?

Tato zpráva se nedávno objevila v českém tisku a chvíli jsme přemýšlel, zda sním či bdím. "Nový prozatímní správce Iráku Paul Bremer je rozhodnut prodat velkou část státních podniků kontrolovaných někdejším režimem Saddáma Husajna do rukou soukromých investorů."
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr 1

30. 6. 2003 18:47
Pane Inženýre, autore článku:
Psát paušalizované nesmysly s hrubkami, je velice vystihující. Nesmyslné bláboly, nelogické závěry, nenávist. Probuzení bývá kruté i pro jedínce s absencí rozumu, vás to ale nepotká...
0 0
možnosti

pompier

6. 7. 2003 13:40
Re: Pane Inženýre, autore článku:
Tak to abys v klidu spinkal dál ne?
0 0
možnosti

Petr

30. 6. 2003 10:14
Čemu se divíte?
USA jsou v Iráku proto, aby zde pomohly nastartovat a rozhýbat jakýs takýs demokratický režim založený na pluralitě a svobodném podnikání. Privatizace k tomu logicky patří, tak jako patřila u nás. Výtěžky samozřejmě půjdou do irácké státní kasy.
0 0
možnosti

pompier

6. 7. 2003 13:42
Re: Čemu se divíte?
Najivky mám nejrači.
0 0
možnosti

barbudo

27. 6. 2003 13:37
I toto byla Amerika ...
Amerika se zdržela zasahování pro zájmy druhých, navzdory tomu, že konflikt byl veden pro principy, které sama zastává až do poslední kapky vlastní krve. Nepřekročí své hranice, aby vyhledávala a ničila zloduchy. Přeje dobro, svobodu a nezávislost všem. Je zastáncem a obhájcem jen pro sebe. Bude chválit obecné případy podporou svého hlasu a laskavou sympatií vlastního příkladu. (Amerika) velmi dobře ví, že jakmile se zařadí pod praporem jiným, než vlastním, i kdyby šlo o prapor zahraniční nezávislosti, zapletla by se nad moc vyproštění, ve všech válkách zájmů, intrik, individuální hrabivosti, závisti a ctižádosti, které předstírají barvy a usurpují morální normu svobody. Fundamentální mravní zásada její politiky by se znecitlivěle změnila ze svobody na násilí a donucování. Mohla by se stát diktátorkou světa. Už by nebyla vládcem svého vlastního ducha. Její sláva spočívá nikoliv v nadvládě, ale ve svobodě. [President John Quincy Adams, v Den nezávislosti roku 1821]
0 0
možnosti

30. 6. 2003 16:39
Re: I toto byla Amerika ...
To je ale opravdu moc hezký. Navrhuju převyprávět v jednoduchých větách do angličtiny a poslat Žoržíkovi místo Harryho Pottera ke čtení před spaním. Madla
0 0
možnosti

byk

27. 6. 2003 12:00
Proc komous?
nevim proc autora hanite komunistickymi prizvisky?
Pokud by slo americanum jen o potlaceni diktatora a jeho rezimu, meli byt uz davno pryc. Rezim se zhroutil, nebo nam ve zpravach kecaji?
Misto toho opravdu nakladaji s Irakem, jako by slo o jejich zemi. Pokud jsem cetl dobre, je autor spise pravicove zamereny, chce preci jen aby se konalo dle prava, at uz jakehokoliv. Pta se na zaklade ceho se americane do valky pustili. Ale ja to take nevim.
0 0
možnosti

raf

27. 6. 2003 8:28
Naprostý souhlas
Naprostý souhlas!
0 0
možnosti

toreador

26. 6. 2003 23:20
soudruzi opět vystrkujou růžky
POZOR NA NĚ, JSOU NEBEZPEČNÍ, OBZVLÁŠŤ SOUDRUZI INŽENÝŘI ;-)
0 0
možnosti

Tramp

27. 6. 2003 15:16
Re: soudruzi opět vystrkujou růžky
Souhlas. Soudruh zůstane soudruhem, těch školení bylo přece jen moc.
0 0
možnosti

Harden

26. 6. 2003 18:43
No to je ale blabol, s odkazem na prispevek [York, 26.06.2003 17:02] posouvam pravdepodobne zahajeni hibernace daleko pred rok 1968. Jedna perla za vsechny: soudruh inzenyr nam zde argumentuje 'poklidnym' obsazenim CSSR Rusy v roce 1968 a srovnava s dnesnim Bagdadem 'v troskach'. Soudruhu inzenyre, a co masakry v Madarsku par let pred tim ? A soudruhu, mel jste snad v dobe tesne pred 21.srpnem 1968 nejakou informaci o tom, co se blizi ? No, podle toho jak se vyjadrujete jste pravdepodobne mel. Rad bych s Vami tyto rozpory probral osobne, jsem si jisty, ze dojdeme ke shode.
0 0
možnosti

Bobeš

26. 6. 2003 17:33
Bylo to naprosto správné.
Nemá ani těn nejmenší smysl polemizovat s tímto slabomyslným blábolem. Bylo by ale velmi užitečné, kdyby se veřejně uznalo, že postup USA proti Iráku je naprosto správný a měl by se stát normou přístupu civilizovaných zemí k podobným křupanským režimům. Dnešní svět je už příliš malý na to aby toleroval diktátorské režimy, které terorizují vlastní obyvatelstvo, vychovávají je k netoleranci a nenávisti k civilizované části světa a také podporují mezinárodní terorizmus.
Řeči o suverenitě těchto států jsou naprostým nesmyslem. Suverenita pro koho? -Pro samozvaného diktátora, jeho rodinu a jeho přisluhovače?  Vždyť jsme to sami zažili. Kdyby kdykoliv mezi rokem 1948 a 1989 "vtrhla" do naší země americká armáda a vyhnala bolševiky, žádný rozumný člověk by nemohl vůči těmto "okupantům" pocítit nic jiného, než hlubokou vděčnost....  
 
0 0
možnosti

York

26. 6. 2003 17:02
Co je to za exota?
Pokud článek pana inženýra není jenom recese,  pak se lze pouze domnívat, že asi dotyčného právě probudili z hybernace, která začala před rokem 1989.
0 0
možnosti

26. 6. 2003 14:15
Až na těch pár hrubek je ten článek velice výstižný. Madla
0 0
možnosti