- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Díky novináři a TV redaktoři. Už jsem si skoro myslel, že někde napad starej sníh.
a je to husté - ještě že dneska nikam nemusím
http://www.rtvslo.si/mojvideo/cutmaster/tovornjakarji-so-carji-not/1136/
tomu říkám síla, to je snad nějaký videotrik !!!
jejda, tem chudackum na severovychode zasnezilo? celym 20 centimetru? a ja jsem myslel ze na to co jsem videl na vysocine byl taky snih a bylo ho tam jeste vic. ale to se asi zdalo;)
No, byl jsem na Vysočině i na Božím Daru - Boží dar vede tak o deset čísel...pro pořádek
hlavní je mít mozek v hlavě a nehnát se po čerstvě napadaném sněhu 90 když všichni ostatní jedou 40 .........
No nevim, vcera jsem malem do jednoho takoveho dementa co jen na dalnici 40 napalil. Takove strilet! Kdyz ma stazenou prdel, tak at si zajede do odstavneho a zapne blikacky.
a teĎ si zapějeme ou jeeeeeeeee!!! sneží krásně sneží zvolna pozor na ty bilý ho--a
ale připravenost silničářů, to je kařdoroční folklór. Včera jsem jel po D1 do Prahy. Na cestě mezi Brnem a Prahou, která trvala mnohonásobně déle než obvykle, jsem nepotkal jediný pluh či sypač. A to jsem z Brna vyjížděl asi v 9,30 a provoz byl naprosto minimální. Ala byla neděle, že...
Nevý někdo náhodou kde lze volně v praze házet petardy????
V zimě se nejlépe ukazuje, že nehodovost nemá s překročováním max. povolené rychlosti nic společného. V tomto období je jasně patrné, že o nehodovosti (kromě tech. stavu) nejvíce rozhoduje NEPŘIMĚŘENÁ RYCHLOST. Ta se ovšem radarem změřit nedá. Takže jsme v začarovaném kruhu. Až se bude hodnotit nehodovost v zimním období, tak jednou z největších příči bude možná uvedena nepřiměřená rychlost, to se ale v médiích změní na "rychlost" a výsledkem bude konstatování, že je potřeba ještě více radarů a co nejčastější měření rychlosti. Tzn. totální hovadina.
Od doby kdy ziji v USA zimni gumy neobouvam. Moje SUV ma pohon na vsechny 4 a celorocni gumy si poradi hrave i s 20 cm snehu na silnici v kopci. Jsou znacne siroke. Galusky jako jsou na malych autickach (treba na Fabii) vsak v kopci nezachrani ani ty zimni gumy.
Pravda, snehova kalamita nas tu potka tak 2-3x za zimu. V zime se ma jezdit s poradnymi auty - pripravenymi na zimu a nebo jezdit do prace MHD.
No vidíš a já bych si myslel, že široké gumy, které sníží hmotnost na cm2 budou spíš ke škodě...
Zajedte si na zkusebni okruh a otestuje si zimni a letni pneu na kluzkem povrchu. Sice to stoji asi 3000 ale za tu zkusenost to stoji. Pak uz vas nenapadne rikat neco o tom ze je to jen raklamni kec ze maji zimaky kratsi brzdnou drahu. Miluju ty blbecky co o tom kecaj a nikdy si ten rozdil nezkusily.
mám z toho takovej divnej pocit jako by se výrobci snažili dělat propastný rozdíly mezi letníma a zimníma pneu. Přijde mi to že tímto se snaží zvednout prodejnost. Nějak si nedovedu vysvětlit proč dřív stačili na starý škodovky jedny pneu a takový brikule to nedělalo.