- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Matematika se neučí, ta se prostě trénuje. Kdo není líný si sednout, vzít papír, tužku a počítat, má vždy v matematice úspěch. Každý maturant by měl zvládnout ten lehoučký maturitní matematický test
Vám nepřipadá pan Zika Juana Joyu Borju, známého také jako El Risitas? To je ten, jak se vždy objeví se svými komentáři o maturitě na youtube.
Můj názor: maturita by měla být těžší, možnost ji obsolvovat kdykoliv i bez návštěvy školy, chceme vzdělaný národ. Ale více pokusů za poplatek, který by pomohl školství. Každý by měl dostat určité množství let, kdy může čerpat slevy, o slevu od státu by si vždy musel každý požádat. Pokud by nechtěl slevu, nahlásí to, a nechá si ji vyčerpat v budoucnu.
Dílčí reakce na video: Epizeuxis opravdu nikoho neuživí, ale alespoň základ větného rozboru je přeci obrovsky důležitý!!! Dokud někdo nechápe, proč je v textu výjimečně čárka před spojkou "a", nemusí se učit, že Alois Jirásek napsal F.L.Věka.
Důležitější je schopnost číst bez námahy a hlavně správně vnímat čtené. Málokterý češtinář svede správně interpretovat návody k použití třeba televizoru.
"Kdyby všichni znali zákony, nepotřebovali bychom advokáty!" A tak podobně. Jde zde více o roztřídění společnosti na schopné a méně schopné! Podobně bychom mohli chápat lékaře, techniky nebo filozofy! Použiji nepopulární "Jedem das Seine" když nemá cenu nutit někoho do houslí když umí opravovat automobily nebo mobily!
V současné době SMS si těžko mládež kromě "Babičky" bude studovat Jiráska!
Současná úroveň vzdělání a zároveň úroveň škol je opravdu žalostná. Dostali jsem se do bludného kruhu. Školy bojují o studenty, neboť, čím více studentů, tím více peněz. Zároveň čím více úspěšných maturantů, tím větší prestiž školy a tím více studentů, čím více studentů ........... Na konečnou kvalitu se nehledí. Nikde není zohledněn dlouhodbý prospěch jednotlivých žáků. Flákač, který prolézá od prváku s "odřenýma ušima" a jeho znalosti nejsou ani na úrovni učiliště si náhodou u maturity vytáhne tu jedinou otázku, kterou umí. (Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy se spolužák během mých studentských let celý "svaťák" učil si z klobouku vytáhnout tázku č. 8. Když pomineme absurditu jeho počínání, nutno podoknout, že si tu otázku opravdu vytáhl ). Namísto toho pilný student, s výborným celorončním prospěchem je bohužel trémař, kterého další studenti v místnosti natolik "rozhodí", že není schopen uvažovat. Dosažené vzdělání již dávo není kritériem inteligence.
student byl uspesny, pokud mu jde v zivote vsechno takhle, tak musi byt dost vzorem
Nedávno prohlásil Zdeněk Pohlrajch: Na co je kuchaři maturita, když neumí udělat omáčku." U řemeslníků je maturita blbost, musí se připravit na řemeslo, které se naučí jedině při praxi ve firmě a ne šprtáním učiva, které nebude v životě potřebovat. Myslím, že se to s maturitou přehání. Udělal s z toho byznys. Cermat a Scio jsou toho důkazem.
Jaky byznys dela Cermat, kdyz je to statni firma?
Ad remeslnik: opravdu si myslite, ze v roce 2017 je spravne, ze 15-leti jedince nazeneme do firmy, aby se tam neco od "starsich" naucili? Co kdyz ten jejich obor za 10-15 let skonci? Skonceime i se vsechma remeslnikama, co se tento obor vyucili?
Dodnes nechápu, jak mohla maturitu udělat jedna známá, která je schopná napsat i 'maturytu'...
Zřejmě nedělala tu státní. Zkoušející jsou běžně neobjektivní.
Aneb my už titul máme a Vy ho nepotřebujete, my Vás nepotřebujeme, my potřebujeme nemyslící stadní voliče, ne naopak.
Co to plácáte za nesmysly? Chcete tvrdit, že současné maturitní vysvědčení je dokladem o tom, že dotyčný umí myslet?
Toto opět způsobili politici.Každý bude mít. maturitu ,neboť i zedník bude obsluhovat složité stroje na stavbě,protože skladba práce se mínění.Nějak tak mi to utkvělo v hlavě z té doby když začal rozklad odborných škol ve jménu všichni budou mít vysokou.