- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kteri se doted nenaucili zpameti 500 strankovy manual k tomuto kvalitnimu software.
ty tam zůstaly? Rád bych viděl akceptační protokol - kolik chyb a kolik transakcí za sekundu je ještě akceptovatelný stav. O tom, že podobnou databázi lze provozovat bez problémů na PC (akorát s větší možností kolapsu levného HW) nikdo nepochybuje. V databázi to určitě není.
V okamžiku, kdy začali mluvit o indexaci jsem pochopil, že je to amatérská práce zejména managementu. To bych ohodnotil jako panickou reakci.
když konečně něco funguje....Ale nemyslím, že by to fungovalo zas až tak dobře, když se tam ručně dopisují údaje. Ty ovšem byly ty problematické, tak se prostě neuvádějí, aby ministr nevyletěl....
FUNGUJE ! Akorát do něj nesmíte zadávat žádná data aby nespadl.......
V oboru IT pracuji cca 30 let. Sleduji kauzy systému sociálního zabezpečení a teď registr aut. Z publikovaných informací vyplývá, že celý projekt je pekelný domamont a nemá nic společného s profesionální prací (viz Indexování DB a podobně)!!!
Jen pro porovnání:
A) Vysoce výkonná objektová databáze InterSystems CACHÉ® zajišťuje zpracování vědeckých dat v projektu Gaia Evropské kosmické agentury ESA. Ukládá informace o desítkách tisíc vesmírných objektech za sekundu (cca 120 000). http://intersystems.cz/iarchive/articles/2010/TZ/TZ0510_ESA-Cache-CZ.pdf
B) V registru aut bylo za 2 hodiny!!! "zaregistrováno 346 nových vozidel, provedeno 427 změn provozovatele a 84 výměn technického průkazu".
I kdyby v registru bylo 20 000 000 vozidel, tak se jedná o extrémně malý počet změn. Profesionální databáze by provedla změny ve zlomku sekundy i na běžném PC!
Veškerá diskuse je zbytečná, jak se jde dočíst v příloze D1 zde:
http://www.isvzus.cz/en/Form/Display/343682?style=white-space%3Apre%3Bheight%3A60px%3B
už při zadávání zakázky bylo hloupě přiznáno, že je tam cca. 1 milión problematických záznamů se kterými údajně není možné nic dělat (což je samozřejmě lež a nesmysl), takže dodavatel je v tomto směru naprosto z obliga a může se jen smát. Už tam jenom chybí ještě bod v tom smyslu, že při převodu může navíc dojít k libovolnému promíchání údaju od původně několika různých aut
A co by sis představoval, že by se dalo udělat během migrace s 800000 záznamů, které vykazují rozdíl mezi lokální evidencí na obcích a centrální evidencíé na MV? Obvolat majitele a přinutit je aby o víkendu při migraci přišli s doklady a nechalispravit své záznamy podle papírových dokladů?
na provoz registrů tak tomu den věnovali aby to šlo aspoň do toho pátku aby to ministra nestálo křeslo.
Pak to zas nepoběží a data co zapsali se ztratí.
že v registru je 7,5 milionů vozidel (říkali včera v televizi) a mají milion chyb? To je 13% zmetkovitost! To je docela dost!
Veškerá diskuse je zbytečná, jak se jde dočíst v příloze D1 zde:
http://www.isvzus.cz/en/Form/Display/343682?style=white-space%3Apre%3Bheight%3A60px%3B
už při zadávání zakázky bylo hloupě přiznáno, že je tam cca. 1 milión problematických záznamů se kterými údajně není možné nic dělat (což je samozřejmě lež a nesmysl), takže dodavatel je v tomto směru naprosto z obliga a může se jen smát.
Dnes maji urednici volno, takze pristupu je kolik? 10%. Min?? A to jako chtej rikat ze registr funguje()
úředníci nemají volno. V ostravě se normálně maká, jako každý čtvrtek!