- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
další nebezpečný přejezd? zrušit přejezd, další nebezpečný blb na ministerstvu? zrušit ministerstvo
Takže jeden polský magor hrubě porušil několik zákazů a reakce politika je zrušit přejezd. Na co takové politiky platíme
Proti přesunu dopravy na most, resp. do okolních ulic se postaví místní ... lávka bude k ničemu, pěší budou chodit přes koleje, případný plot tam nepřežije celý první noc ...
místní u silnice druhé třídy asi těžko můžou protestovat proti přesunu dopravy z "místní bezvýznamné komunikace".
a že lidi budou chodit přes koleje? tak tenhle argument už snad ani nemůžete myslet vážně! a i kdyby jo, tak už to je jen a jen jejich blbost, že chodí přes koleje, kde vlaky jezdí 160 km/h, i když mají hned vedle lávku. každopádně nevinní při tom umírat nebudou
Geniální řešení.
Než si vynutit lehce dodržování pravidel, raději sáhneme do společné kasy a kvůli pár primitivům/ignorantům vynaložíme balík na zrušení přejezdu a další úpravy
Trochu nebezpečný precedent, ale když si politici myslí, že je OK.......
No, hlavně si to myslí Ťok. Myslím, že to samo o sobě stačí k úsudku...
Sorry, ale takovýhle politický marketing je mi odporný. Pokud by ho chtěl Ťok skutečně navštívit s nefalšovaným zájmem, nepotřeboval by k tomu PR zprávy prostřednictvím Twitteru jeho oddaného podřízeného.
sice takové typicky české řešení, ale celkem logické: když je o kilometr dál nadjezd na "okresce" a tenhle přejezd řidiči očividně dlouhodobě neumí bezpečně používat, tak ho raději zrušme. snad aspoň ta lávka pro pěší opravdu vznikne.
tak úplně by stačilo dát na úrovňový přejezd zákaz vjezdu vozidel od určité tonáže a nechat ho jen pro místní
Nebudete tomu věřit, ale i v České republice jsou tratě, u nichž stavitelé byli (řečeno terminologií zdejšího fóra) takoví naťokaní mimoni, že nesmyslně stavěli nadjezdy a podjezdy nejen pro všechny okresky, ale dokonce i polní cesty! Třeba na trati Brno-Havlíčkův Brod není na 120 kilometrech žádný přejezd (resp. jen jeden jediný v Tišnově, opatrovaný jako vzácná rarita). Tady by se klidně mohla prohánět pendolina bez rizika, že na přejezdu zůstane nějaký dobrák s náklaďákem a rozmlátí vlak za desítky miliónů. Dokonce se tato trať pro pendolino aktuálně upravuje a zvyšuje rychlost na (bohužel jen) 140 km/h, ale i to představuje určitou naději na zrychlení dopravy Praha-Brno.
njn ta trať se hold stavěla v trochu jiných podmínkách.
je sice pěkné, že se ta trať upravuje na "pro pendolino 140", jenže k čemu to bude? pendolina už nejezdí ani do Vídně, ani do Bratislavy - ledaže by ta záložní chtěly ČD poslat na D1 expres, který by i tak mohl lépe kopírovat trasu D1
Že je Ťok poněkud myšlenkově naťokaný, jsem věděl už dávno, ale že je to takový trouba, to mne ani ve snu nenapadlo!
P.s.: to je stejná kravina, jako poté, co ta vyšinutá ženská zabila toho studenta. To se taky vyrojila spousta chytráků, kteří chtěli do všech škol zavádět ochranku. No a Ťok by podle této své filosofie měl asi zrušit všechny železniční přejezdy. Mimoň
Proč mimoň? Kousek vedle je nadjezd nad tratí. A ten přejezd tím, že je přes tolik kolejí prostě nebezpečný. Tak nejlepší bude když se konkrétně tenhle zruší.
trakční vedení je ve výšce 6 metrů, ta 7 metrová lávka tam bude jak pěst na oko. A to nemluvím o tom, že z jedné strany ani pořádně není místo pro solidní bezbarierovou plošinu pro přechod ZTP nebo cyklistů
Že se stane neštěstí na přejezdu bez závor bych ještě pochopil. Ona ta světelná blikátka jsou dost nevýrazná. Zde bych viděl potenciál ke zlepšení.
Ale v tomto případě? Když někdo nechá stát auto za uzavřenou závorou?
Proč hned rušit přejezd?
Jestlize je prejezd zabezpecen "v podstate" tim nejlepsim, co mame (zavory) a je tam stale velmi napdprumerny pocet nehod, je myslim otazka zruseni zcela legitimni. Obzvlaste v kombinaci, jestli tam nekde pobliz je nadjezd.