- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pěkná slečna na fotce vpravo, akorát proč se tak usmívá, když jízdné podraží:)
Fakt dobrý. Dlchodci mohou jezdit zadarmo, ale jen když si koupí Opencard. Takže to není zadarmo. Zkrátka, to bychom se na to podívali, že ta kartka je nanic!!! Každý ji bude mít. Takže jaképak vyhazování a prošustrované miliony. Mimochodem, jak to vlastně dopadlo s tím vyšetřováním viny?
V Los Angeles stojí lístek na libovolně dlouhou cestu (a že jsou dlouhé) 75 centů nebo 1, 25 dolarů, podle společnosti. V NY je lístek na mnohem delší tratě metra 2 dolary. V Římě se cestuje za1 E metrem a v Madridu maximálně 2 až na letiště, po městě je to levnější.
Člověk by čekal, že v rámci usnadnění života ve městě se bude doprava víc a víc dotovat, aby si lidi ty kraxny nechali doma. Ale ne tak u nás= zavedou se prostory, kde se nezaparkuje (Vinohrady) a pak se zdraží MHD. A vysvětlením je, že s ním jezdí hodně lidí ( dnes primátor ráno v rádiu). Zdražíme a vedle toho něco zlevníme , takže na to v komplexu doplatíme ( 40 milionů). Fakt báječný.
Inu, "je třeba" sehnat prostředky na onen šmírovací systém od SAABu. Tím myslím ten, co nasadili ve věznicích a který slouží k rozpoznávání obličejů a vytváření databáze pohybu cestujících.
Šmírování něco stojí... A teď už je jasné, kde na to dopravní podnik vezme.
Jen jednu věc soudruzi nedomysleli: pokud se zároveň začnou chovat arogantně a zároveň zdraží, mnoho lidí už nebude mít motivaci jezdit MHD místo auta. Protože auto vyjde stejně draho.
Ale možná potřebují "jen" zaplatit turnikety. Chápejte - vězeňský systém bude znát jen pohyby anonymních obličejů. Takže propojení obličeje se jménem je třeba zařídit jinak - třeba tak, že každého vyfotí kamera právě v okamžiku, kdy se svou OpenCard bude logovat do systému turniketů.
Ale určitě je to proti černým pasažérům - jenom náklady na boj proti nim jsou trošku větší, než úspory, no. Větší o 7 kč na jízdenku. A to se vyplatí, no ni?!
Co je to za nesmyslné sumy? 32 korun? 24 korun? Mysleli u toho vůbec, když to navrhovali? Proč ne 25 a 30? Oni si vážně myslí, že někdo se dneska ještě obtěžuje s dvoukorunami?
A kolik "Pražáků" jezdí eště na lístky (Mimochodem,je to stejný, jako jinde - nejdražší jsou jednotlivé jizdenky určené pro "přespolní".....)
Tohle přece dělali bolšáni taky, že vydávali zdražení za pouhou úpravu cen a vlastně zlevnění. Březina - dost nedůvěryhodná figurka se smutnou historií.
Jezdim po Praze autem. Podporovat tuhle verbez na radnici nechci. A ekologisti mi muzou polibit p....
Proc mam takovy pocit, ze mesto dela vse proto, aby se jezdilo auty? Tedy aby byli ulice plne a musela se resit doprava stavbou dalsich silnic...
Soucasna cena ve vysi cca 1,- € je dle meho dostatecna, tedy byla by, kdyby se neplatilo za predrazene zakazky a nerusil zavedeny system, kdy zakovske jizdne se platilo od 6 let, kdyby nechybeli penize na blanku, kdyby se neustupovalo odborarum z DP, kdyby... asi nema cenu pokracovat...
souhlasím ale nechápu slevy pro duchny když duchny mají důchody kolem 10 tis což nemá kdejaký dělník nebo prodavačka.
teď jde do důchodu - předčasného - kolega, jestli nekecá, tak má výměr 12 litrů.