Diskuze

Na uvolněná kola sanitek upozorní pražské záchranáře kroužky se šipkou

Nehody pražských sanitek, kterým za jízdy upadla kola, přiměly záchranáře k novému bezpečnostnímu opatření. Jsou to plastové kroužky se šipkou, které se nasazují na matice. Je pak na první pohled vidět, zda jsou kola upevněna. Případy, kdy sanitkám za jízdy upadla kola, vyšetřuje policie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P15e71t66r 17K74e71ř

31. 10. 2016 8:37

Nejen že jsou indikátory chybně zvoleny, jsou i špatně namontovány a je jich zbytečně mnoho. Správná montáž musí umožňovat volné protočení, aby se uvolnění šroubu nebo matice projevilo. Dále je nezbytné, aby byla jednoznačně určena původní pozice indikátorů. Pokud jsou na jednom kole i jen dvou páry indikátorů proti sobě, je zřejmé, že kolo neupadne. Obrázek naopak ukazuje že indikátor nemůže nikdy na nic upozornit, neboť je zapřen o sousední matici a ještě je každý indikátor jinde.

2 0
možnosti
MN

Jsou moc velké, dvě proti sobě se jim nevejdou

0 0
možnosti
KD

K11a97r61e17l 57D18r11d77a

30. 10. 2016 23:33

Sanitky parkují pod kamerou. Zatím nikde nepsali, co je na záznamu. Rv

0 0
možnosti
LN

L81a31d60a 59N71o27v42a40k

30. 10. 2016 18:44

pro pana zemana, vášnivého obdivovatele šipeček 13,- kč za kus bez DPH, bych rád závěrem uvedl.., že uvolněná kola jsou znát, (ať už díky vibracím, tak po zvuku) opravdu mnohem dříve, nežli náš automobil definitivně opustí...

Chce to extra tupouna, aby to nechal do této krajnosti dojít....;-)V

1 1
možnosti
OZ

Vy máte zkušenosti se řízením tohoto typu vozidla?

Vy máte zkušenost s tím, jak je znát uvolněné kolo na konkrétním typu vozu, určité značky. Proč předpokládáte, že s tím mají zkušenosti všichni, že to všichni prostě musí poznat, je to přece jasně poznatelné, hlavně v jiným typu vozudla. Vy jste s tím jezdil celý mesi a nenapadlo vás, že to může být kolo.

A ještě jednou, je to opravdu nutné. Nezabrání to někomu, aby to povolil. Eliminuje, značně to eliminuje aby se mu ta sabotáž povedla.

0 0
možnosti
MB

M42a38x 12B11r38a50u60n

30. 10. 2016 17:36

Nechci být rejpal, ale jak jsem pochopil, vždy byly povoleny tupláky. Dvojmontáž je na správné dotažení prevít a je lépe ji dotáhnout o něco více než předepsaným momentem, obzvlášť jeli na dosedacích plochách rez nebo nečistoty. Nakonec proč by si případný pachatel přidělával práci a povoloval jen zdvojená kola?

0 0
možnosti
LN

L77a95d70a 87N35o52v21a60k

30. 10. 2016 17:52

na známého hudebního skladatele docela dobrý technický postřeh...., ano jde pravděpodobně pouze o lemplovství servisáků a řidičů.. Ale zase než vyhodit dneska zaměstnance, je mnohem jednodušší investovat nějakou tu kačku, aby se lidský faktor mohl obejít...;-D

0 1
možnosti
Foto

Na šipky bych se moc nespoléhal. Pokud má někdo čas otočit všema šroubama, pak nebude mít nejmenší problém nejdřív na těch pár šipek kápnout lepidlo aby zůstaly držet na místě.

Je to hnus a dokud dotyčný nebude chycen, těžko se lze na cokoliv spoléhat.

0 0
možnosti
LN

L28a16d20a 84N25o78v97a76k

30. 10. 2016 17:30

to je právě ten častý omyl, kdy si zdejší diskutující myslí, že se tam ty šipky nějak záhadně utahují spolu s matičí... Nikoliv.., jsou nasazovací a drží tím tisícihranem na šestihranné matici...

0 0
možnosti
MG

M52i80r98e27k 28G32a86j62e54r

30. 10. 2016 16:44

Prinejmensim je to dobre na to, aby v opakovanem pripadu poznali, zda jde o sabotaz nebo ne.

0 0
možnosti
HK

Napadlo to výrobce ;-) Ten původní je z anglie ;-)

0 0
možnosti
HK

VE spoustě zemí již dávno, zkuste si zajet do Anglie ;-)

0 0
možnosti
RD

Treba to dela vyrobce sipek.

0 0
možnosti
LN

L92a40d33a 15N82o73v16a14k

30. 10. 2016 12:04

no podle mého šipky se nevyrábí proti záměrné sabotáži..., takže tak hloupý jako vedení záchranky výrobce asi nebude...

0 0
možnosti
LN

L81a48d27a 10N37o23v85a46k

30. 10. 2016 12:01

hezkých vyhozených 16 tisíc... Pokud to někdo dělá záměrně.., je to o to nebezpečnější, že tam zpátky nasadí tu šipku jako by bylo vše v pořádku...

Jinak, uvolněné kolo o sobě dává dost dlouho a dost výrazně znát, než "upadne" Musí to být velký frajer, kdo s tim jezdí až do upadnutí...8-o

1 3
možnosti
LN

L44a63d87a 32N56o28v73a13k

30. 10. 2016 12:03

tím opatřením se mimochodem omezí kontrola, protože se budou všichni chlácholit, že je vše ok, než aby sundavali každou šipku a pak jí tam zase nandavali při kontrole...

0 2
možnosti