- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen že jsou indikátory chybně zvoleny, jsou i špatně namontovány a je jich zbytečně mnoho. Správná montáž musí umožňovat volné protočení, aby se uvolnění šroubu nebo matice projevilo. Dále je nezbytné, aby byla jednoznačně určena původní pozice indikátorů. Pokud jsou na jednom kole i jen dvou páry indikátorů proti sobě, je zřejmé, že kolo neupadne. Obrázek naopak ukazuje že indikátor nemůže nikdy na nic upozornit, neboť je zapřen o sousední matici a ještě je každý indikátor jinde.
Jsou moc velké, dvě proti sobě se jim nevejdou
Sanitky parkují pod kamerou. Zatím nikde nepsali, co je na záznamu.
pro pana zemana, vášnivého obdivovatele šipeček 13,- kč za kus bez DPH, bych rád závěrem uvedl.., že uvolněná kola jsou znát, (ať už díky vibracím, tak po zvuku) opravdu mnohem dříve, nežli náš automobil definitivně opustí...
Chce to extra tupouna, aby to nechal do této krajnosti dojít....
Vy máte zkušenosti se řízením tohoto typu vozidla?
Vy máte zkušenost s tím, jak je znát uvolněné kolo na konkrétním typu vozu, určité značky. Proč předpokládáte, že s tím mají zkušenosti všichni, že to všichni prostě musí poznat, je to přece jasně poznatelné, hlavně v jiným typu vozudla. Vy jste s tím jezdil celý mesi a nenapadlo vás, že to může být kolo.
A ještě jednou, je to opravdu nutné. Nezabrání to někomu, aby to povolil. Eliminuje, značně to eliminuje aby se mu ta sabotáž povedla.
Nechci být rejpal, ale jak jsem pochopil, vždy byly povoleny tupláky. Dvojmontáž je na správné dotažení prevít a je lépe ji dotáhnout o něco více než předepsaným momentem, obzvlášť jeli na dosedacích plochách rez nebo nečistoty. Nakonec proč by si případný pachatel přidělával práci a povoloval jen zdvojená kola?
na známého hudebního skladatele docela dobrý technický postřeh...., ano jde pravděpodobně pouze o lemplovství servisáků a řidičů.. Ale zase než vyhodit dneska zaměstnance, je mnohem jednodušší investovat nějakou tu kačku, aby se lidský faktor mohl obejít...
Na šipky bych se moc nespoléhal. Pokud má někdo čas otočit všema šroubama, pak nebude mít nejmenší problém nejdřív na těch pár šipek kápnout lepidlo aby zůstaly držet na místě.
Je to hnus a dokud dotyčný nebude chycen, těžko se lze na cokoliv spoléhat.
to je právě ten častý omyl, kdy si zdejší diskutující myslí, že se tam ty šipky nějak záhadně utahují spolu s matičí... Nikoliv.., jsou nasazovací a drží tím tisícihranem na šestihranné matici...
Prinejmensim je to dobre na to, aby v opakovanem pripadu poznali, zda jde o sabotaz nebo ne.
Napadlo to výrobce ;-) Ten původní je z anglie ;-)
VE spoustě zemí již dávno, zkuste si zajet do Anglie ;-)
no podle mého šipky se nevyrábí proti záměrné sabotáži..., takže tak hloupý jako vedení záchranky výrobce asi nebude...
hezkých vyhozených 16 tisíc... Pokud to někdo dělá záměrně.., je to o to nebezpečnější, že tam zpátky nasadí tu šipku jako by bylo vše v pořádku...
Jinak, uvolněné kolo o sobě dává dost dlouho a dost výrazně znát, než "upadne" Musí to být velký frajer, kdo s tim jezdí až do upadnutí...
tím opatřením se mimochodem omezí kontrola, protože se budou všichni chlácholit, že je vše ok, než aby sundavali každou šipku a pak jí tam zase nandavali při kontrole...