- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ministerští jsou tak vytížení,že nic nestíhají!Tedy pro seba ano,horší je to s veřejným zájmem.Tam se jim žíly netrhají.
ne a ne snížit nehodovost. Umějí pouze měřit rychlost, NIC VIC!!!
V této věci nelze pochopit, že ačkoliv naprostá většina nehod způsobených rychlostí se odehráva za špatného počasí, v nebezpečných a složitých místech a za tmy, měří se zcela zásadně jenom když je hezky, vždy ve dne a téměř výhradně na začátcích nebo koncích obcí, v rovných úsecích
To vyplývá z dosavadní filosofie dopravní policie: Buzerovat a trestat. Doufejme, že jim Tržil taky vysvětlí, že dopravní policista má dopravě a řidičům pomáhat jako je tomu v (některých) vyspělejších zemích.
Na D5 se dá jet za slabého provozu 200km/h v celé délce od Prahy až po Rozvadov. Několikrát vyzkoušeno. Samozřejmě že v takové rychlosti je nutné používat mozek víc než při nižší. Pokud se blížím ke koloně aut plazících se 90 v pravým pruhu, tak prostě zpomalím protože je logické očekávat že mi tam náhle vjede někdo kdo se cítí být bržděn autem před sebou. Stejně tak i úplně blbý člověk, pokud nemá za volantem vypnutý mozek, ví že když je silnice mokrá, gumy mají několikrát menší přilnavost a to ikdyby měl ty nejlepší zimáky na světě.
Omezení rychlosti a buzerace řidičů nic nepřinese, povinné zimní gumy také ne. Vetšina nehod, a na dálnicích zvláště, je způsobená tím že u některých řidičů dochází při usednutí za volant k zatmění mysli a vypnutí mozku. Jedoucí auto, u něhož je nejinteligentnějším prvkem řídící jednotka ABS a stabilizačního systému, je pro ostatní velmi nebezpečné při jákékoliv rychlosti a na jakýchkoliv gumách.
To, ze pritomnost radaru na vetsine mistech mela za nasledek narust nehodovosti na danem useku az 4nasobne (+nekolik mrtvych) se taky verejne nerika. Proste jet pomalu je "cool" a "in" a kdo si mysli jinak nepatri na silnice.
Jako clovek z oboru mohu potvrdit ze D1 je projektovana na 180km/h.
že dálnice není na 160km dělaná jsou lži. Doporučuji kontaktovat např. střední stavební školu v Brně na Kuldové a od profesorů , kteří se kdysi na projektech D1 podíleli se dovíte, že jsou úseky projektovány na 180.
Nebo stačí se podívat na web Ředitelství silnic a dálnic (http://www.rsd.cz) a tam se dozvíte něco úplně jiného. Dálnice a rychlostky se u nás staví na 120 km/h.
BLINKRY nemají dle mých zkušeností především značky BMW a Mercedes. A pak auta s SPZ s písmenem A. Jeden takový mi nedávno řekl, když jsem se ho ptal, proč 7x přejel z pruhu do pruhu bez blinkru odpověděl - ale já se díval do zrcátka.
Včera jsem viděl i několik Octavií, dva Superby, dva Golfy, jednoho Seata a dokonce jednu stodvacítku bez blinkrů - to na těch pár km mezi Slaným a Ruzyní. Dodávky a náklaďáky nepočítám.
- přes nesouhlas odborníků - NUTNO DODAT - Některých. Jiní odborníci zase tvrdí, že to je OK. A pokud tady někdo vymývá národ, že bezpečnost silniční dopravy je jen a jen o rychlosti je DEBIL. Rychlost má vliv, ale stejný, ne-li větší má hustota provozu, pomalu jedoucí auta a kamiony, které náhle bez blinkrů vybočí před rychleji jedoucí vozidlo dělají své. Podívejte se do světa - v Belgii, Holandsku omezená rychlost na dálnici je sice 120 km/hod, ale ve 150 jsem vždy jedním, z nejpomalejších. A nehod mají míň.
Kecáš blbosti, V B a Nl se 150 běžně nejezdí! Za tři roky pobytu o tom něco vím.
Kdo jezdi po dalnicich casteji, tak vi, ze 160 km/h je pouze zlegalizovani soucasneho stavu. No a kdyz se podivate na nehody, tak z valne vetsiny nejsou zpusobeny touto rychlosti, ale bud nespravnym zpusobem jizdy (male odstupy, nespravne predjizdeni, naschvaly, atd.) nebo unavou a neprofesionalitou ridicu kamionu.
Jenže dnes, když je povoleno 130, se jezdí 160. Zítra, až bude povoleno 160, se bude jezdit 190.
Mimo jiné bych zavedl povinné použití znamení o změně směru jizdy před přejížděním do jiného pruhu a vozidla bych vybavil zpětnými zrcátky. Dálnicím by to dost pomohlo.
ministr je hlavním důvodem této situace Měl by co nejrychleji táhnout do Nedostatečné tresty za způsobená zranění a úmrtí dělá z našich silnic koridu a různá omezení v zákonech tím pádem nic neřeší
Jo ještě si sebou musí vzít neschopné náměstky a hlavně ukecaného mluvčího
Porad nechapu, co je kontroverzniho na 160km/hod. V Nemecku je na dalnici neomezena rychlost, lide maji vice aut na hlavu a najezdi vice kilometru a pocet mrtvych na 1000 obyvatel je nizsi. Cim to asi je? Ze by zakonem??? Zdravy rozum prece rika, ze nekdy se neda jet ani 50 a taky nepotrebuji zakon, aby mi prikazal, ze mam jet 30. Ten kdu jezdi jako idiot stejne zadny zakon respektovat nebude. Tak proc porad same omezeni.