- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je potřeba ty nehody zakázat. A pri porušení zákazu milion pokuta.
Počet sebevražd je více než dvojnásobný a nikdo se nad tím nepozastavuje ani to neřeší.
sebevražda je rozhodnutí každého, takže není důvod to řešit.
Od roku 2007 klesl počet mrtvých na polovinu a proto potřebujeme tvrdší postihy. Jo, to dává smysl.
Likvidační pokuty, všude kamery, nejvic policistů v historii, nejvíc značek všude... tak jaktože to nefunguje?
Jestli náhodou neni chyba jinde:-)
Je jich ještě málo, podívejte se do Francie, tak tam je snad každý kout na silnici sledován.
I přes všechny ty neustálé policejní represe, no není možná. Už teď si můžeme být jisti, co zcela nelogického opět udělá stát, tedy ty represe v podobě výdělečného kšeftu s měřením rychlosti ještě zpřísní a příští rok zase bude uvažovat kde je chyba, když počet takových nehod nějak ne a ne klesnout. Ono by to chtělo, aby se maskovaná policejní auta více pohybovala v provozu a sledovala a pokutovala závažné až rizikové chování řidičů tady, ne zašití někde v houští pohodlně s radarem, protože je to dobře výdělečná činnost.
Vcelku logické:
do silničního provozu nyní vstoupily "děti husákových dětí" takže se částečně opakuje situace z devadesátek ..
K tomu se již vyčerpal efekt polštáře pasivní bezpečnosti aut (neboli technický skok ve vozovém parku jako tehdy se již konat nebude).
No a zdejší silnice takové jaké jsou kdy nové se prakticky nestaví/nemodernizují ..
řidič má přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky. Pokud má vozovka podobu komunikace 2. třídy se zatáčkami, tak prostě se nemůže jet 90 km/h. ale pomaleji.
Pokud někdo jede příliš rychle, je nehoda jeho problémem, ne silnice
Dost lamentování.1-pokud u smrtelných úrazů chodců mimo obec je důvod večer nereflexivnost-nařídit to zákonem,reflexpásky.2-v objasňování dopravních nehod povolit palubní kamery!3-motorkář,který nezvedne svou vlastní silou motorku položenou na cestě nesmí na ní jezdit(Japonsko).4-zakázat všem účasníkům dopravy používání sluchátek,které utlumí venkovní zvuk 60% a více,bez vyjímek!
1. Reflexní pásky jsou minimálně doporučené mimo obec, možná již povinné, ale nejvíc chodců zemře v obci na přechod a v ulicích.
2. když je nutné, lze ke svědectví využít i záznamy palubních kamer.
3. Znám dívčinu štíhlou jako proutek, 750 zvedne - má fígl, který prý zná každý slušný motorkář
4. sluchátka bych zakázal už z principu ochrany zdraví. Ale počkejme na to ještě tak 30 let, to už se do seniorského věku dostanou ti mladí, kteří je začali tak před dvaceti roky pravidelně používat.
Kdybychom stejnou pozornost, jako migraci, dávali bezpečnosti provozu, tak u nás nikdo nejezdí. Třeseme se hrůzou z černochů, kteří k nám nechtějí, a na silnicích vybíjeme každých 10 let jedno menší město. To je opravdová katastrofa, ale většinu lidí to nechává naprosto v klidu.
Je to velká škoda, když se člověk koukne na tu tabulku , kdy to roky klesalo (ten rok 2007 jako vážně?) což je super vzhledem k tomu že aut jezdí mnohem víc, než před 10 lety a teď se statistika zase obrací .. Přitom úplně zbytečně , protože naprostá většina smrťáků je jen kvůli blbům co si něco musí dokazovat rychlou agresivní jízdou ...