Diskuze

Při dopravních nehodách zemřelo nejvíce lidí za poslední tři roky

V roce 2018 při dopravních nehodách v Česku zemřelo nejvíc lidí za poslední tři roky. Podle statistik dopravní policie si nehody vyžádaly 571 životů, což je o 69 víc než v roce 2017. V prosinci zemřelo na českých silnicích 51 lidí, uvedl ředitel dopravní policie Tomáš Lerch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Je potřeba ty nehody zakázat. A pri porušení zákazu milion pokuta.

0 0
možnosti
VH

Počet sebevražd je více než dvojnásobný a nikdo se nad tím nepozastavuje ani to neřeší.

0 0
možnosti

sebevražda je rozhodnutí každého, takže není důvod to řešit.

0 0
možnosti
JS

Od roku 2007 klesl počet mrtvých na polovinu a proto potřebujeme tvrdší postihy. Jo, to dává smysl.

0 0
možnosti
MH

Likvidační pokuty, všude kamery, nejvic policistů v historii, nejvíc značek všude... tak jaktože to nefunguje?

Jestli náhodou neni chyba jinde:-)

0 0
možnosti
JD

Je jich ještě málo, podívejte se do Francie, tak tam je snad každý kout na silnici sledován.

0 0
možnosti
MJ

I přes všechny ty neustálé policejní represe, no není možná. Už teď si můžeme být jisti, co zcela nelogického opět udělá stát, tedy ty represe v podobě výdělečného kšeftu s měřením rychlosti ještě zpřísní a příští rok zase bude uvažovat kde je chyba, když počet takových nehod nějak ne a ne klesnout. Ono by to chtělo, aby se maskovaná policejní auta více pohybovala v provozu a sledovala a pokutovala závažné až rizikové chování řidičů tady, ne zašití někde v houští pohodlně s radarem, protože je to dobře výdělečná činnost.

3 0
možnosti
OU
SP

S77e18i89d61l 49P32e87t35r

1. 1. 2019 16:31

Vcelku logické:

do silničního provozu nyní vstoupily "děti husákových dětí" takže se částečně opakuje situace z devadesátek ..

K tomu se již vyčerpal efekt polštáře pasivní bezpečnosti aut (neboli technický skok ve vozovém parku jako tehdy se již konat nebude).

No a zdejší silnice takové jaké jsou kdy nové se prakticky nestaví/nemodernizují ..

1 0
možnosti

řidič má přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky. Pokud má vozovka podobu komunikace 2. třídy se zatáčkami, tak prostě se nemůže jet 90 km/h. ale pomaleji.

Pokud někdo jede příliš rychle, je nehoda jeho problémem, ne silnice

0 0
možnosti
RK

Dost lamentování.1-pokud u smrtelných úrazů chodců mimo obec je důvod večer nereflexivnost-nařídit to zákonem,reflexpásky.2-v objasňování dopravních nehod povolit palubní kamery!3-motorkář,který nezvedne svou vlastní silou motorku položenou na cestě nesmí na ní jezdit(Japonsko).4-zakázat všem účasníkům dopravy používání sluchátek,které utlumí venkovní zvuk 60% a více,bez vyjímek!

2 1
možnosti
PJ

1. Reflexní pásky jsou minimálně doporučené mimo obec, možná již povinné, ale nejvíc chodců zemře v obci na přechod a v ulicích.

2. když je nutné, lze ke svědectví využít i záznamy palubních kamer.

3. Znám dívčinu štíhlou jako proutek, 750 zvedne - má fígl, který prý zná každý slušný motorkář

4. sluchátka bych zakázal už z principu ochrany zdraví. Ale počkejme na to ještě tak 30 let, to už se do seniorského věku dostanou ti mladí, kteří je začali tak před dvaceti roky pravidelně používat.

0 0
možnosti
LD

Kdybychom stejnou pozornost, jako migraci, dávali bezpečnosti provozu, tak u nás nikdo nejezdí. Třeseme se hrůzou z černochů, kteří k nám nechtějí, a na silnicích vybíjeme každých 10 let jedno menší město. To je opravdová katastrofa, ale většinu lidí to nechává naprosto v klidu.

0 4
možnosti
PL

Je to velká škoda, když se člověk koukne na tu tabulku , kdy to roky klesalo (ten rok 2007 jako vážně?) což je super vzhledem k tomu že aut jezdí mnohem víc, než před 10 lety a teď se statistika zase obrací .. Přitom úplně zbytečně , protože naprostá většina smrťáků je jen kvůli blbům co si něco musí dokazovat rychlou agresivní jízdou ...

2 0
možnosti