- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se kampaní proti novému zavedení přednosti chodců na přechodu před tramvajemi dosáhne zvýšení povědomí o tom, že v současné době chodec přednost před tramvají nemá, pak se jedná o kampaň smysluplnou, za předpokladu, že se podání návrhu považuje za čirou formalitu.
Ale co kdyby u každého přechodu bylo výrazné upozornění pro chodce, že tramvaj má absolutní přednost?
Tady v Plzni už na mnoha přechodech visí bílá cedule s černým upozorňujícím nápisem...
Dotaz mimo téma.
Mám dotaz na mýtné.Slyšel jsem,že prý ůdajně se uvažuje o mýtném pro vozidla nad 3,5 t.Nevíte,jestli je to jen zpráva typu jedna paní povídala nebo vážný záměr MD? To by se ovšem týkalo velké skupiny větších osobních vozidel se závěsným zařízením (SUV, Octavia,Passat a další !).Přitom tyto vozy spíš vyjímečně fyzicky přepravují bržděný vozík (a to je okamžik,ky se překročí ta hranice 3,5t).Tak by mě zajímalo,zda se toto opatření chystá nebo je to jen "kachna".Děkuji za odpověď.PS,pokud to je pravda,tak už vidím,jak se masivně bude odmontovávat závěsné zařízení u tisíců aut.
a už dělají další nesmysly.
... něco Vám na tom není jasné? Už jste odevzdal řidičák pro nezpůsobilost?
........to zase poteče na kolejích mozků...........
Sníh?
Sníh i dnes na nějakou krátkou dobu pokryje zebry a jiné znaky na silnicích. A pak i modré značky s chodcem nemusí být modré, že! Může to být červená nebo zelená značka s chodci! Nebo červený trojúhelník jako Pozor děti tak i Pozor chodci. Dospělí také přebíhají kdekoliv!
Letos byl sníh jen jednou u nás na Husove třídě v Brně. :))
Jaké budou asi další připravované změny pravidel Když tohle vypustili, aby se na tenhle bod všichni vrhli ..... a jaké osu osatní, v současnosti médiím nepředhozené...... To se asi máme zase na co těšit
a včas navrhli, odhlasovali a schválili NESMRTELNOST chodců. Ať v tom není bordel.
Přesně....
Je vidět, kdo tvoří ony nejrůznější "expertní komise"...
Teď na rádiu Impuls poslouchám telefonující tramvajáky.
Všichni říkají jedno, rozjetou tramvaj tak rychle nezatavíte. Souhlasím.
A však zároveň si musím položit dotaz.
Copak nelze před vyznačeným přechodem zpomalit tak aby bylo možno tramvaj bezpečně zastavit
Vždy’t stejně by mohli argumentovat řidiči těžkých nákladních aut.
řidič náklaďáku se může chodci vyhnout, má volant, takže může auto strhnout na stranu při hrozícím střetu. Navíc je snaha provoz těžkcýh náklďáků ve městech omezovat, takže srovnávat tramvaj, která jezdí ve městě a náklďáky, který z center postupně mají mizet, mi přeijde jako totální úlet.
Už vidím ty titulky v novinách a zprávy v televizi, že chodci mají přednost i před tramvajema. Podle toho, jak někteří skáčou již dnes před auta a autobusy, tak v případě zavedení přednosti před tramvajemi, to bude fakt masakr.