- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..přednost proti hrotu výhybky.tzn, že vůz T6 má před výhybkou zastavit a počkat až přejede vůz KT8, v takovém případě by sjel pouze se svoji tratě.Toto nařízení platí snad jen v Brně.Proto nechápu drážní úřad že to nezavede ve všech městech kde jezdí tramvaje.Pokud vím tak v Brně za to řidič přichází o místo a nebo je sankcionován za nedodržení tohoto pravidla...
ale skoro bych řek, že jedna z těch tramvají napřed vykolejila, a teprve potom se srazily..... (i podle záběrů Policie ČR, který má na svých stránkách konkurenční servr - ale tam taky tvrděj, že tramvaj vykolejila následkem srážky.....) nebo dokáže mi někdo vysvětlit, jak se můžou srazit protijedoucí tramvaje (když teda nejedou ve stejný koleji....?
Tak to se radši hádat nechtěj. Řidič tramvaje přehlédl postavení výhybky, respektive že se mu výhybka díky nepozornosti přehodila zpět do smyčky, tzn doleva a při následné jízdě vlevo opentlil protijedoucí nízkopodlažníí KT, čímž došlo ke střetu a následnému vykolejení...