- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Daleko levnější je renovovat T3, zázrak Českého strojírenství - českého-našeho, stroj jezdící po celém světě (a na východ od nás pořád jezdí). V Praze jezdí pořád a tam už se dávno ví, že i nejnovější tramvaj je pořád horší než T3
Řešením by byly nové koleje v tlumeném uložení, ale kde na to vzít ?
Pro :Jitka Adamová. Dcera bydlí zřejmě v balónu,když bydlí v Ruprechticích nad kostelem. / pro vysvětlení,kostel je ůplně na vršíčku /
Je to problém. Kvůli nízkopodlažnosti se různě odrbává odpružení a to je výsledek, že nové tramvaje bývají hlučnější. O Astře a jejich následovnicích, mimo jiné Porsche se říká, že jejich zvuk připomíná jedoucí krabici Merkuru (dětská kovová stavebnice). Je to také v kolejích, které většinou zůstanou staré, kolikrát v havarijním stavu a pak se všichni diví.
Ani mi nepřišlo, že by tranvaj dělala velkej rachot, vytadá hezky, ale uvnitř, je špatně řešené místo a i když je poloprázdná, tak se v ní mačkáte. Nicméně bych raději napsal stížnost na ty nové autobusy. Není tam zakrytá ta otáčecí tyč u dveří a mojí dvanáctileté sestře to zlomilo ruku. DPMLJ samozřejmě vůbec nic, snad ani omluva. Projektant téhle šílenosti by měl dostat padáka. Má tam být nějaký kryt aby si tam člověk nemohl vůbec sáhnout!!!
první brázda u hlučné ulice má skoro vždycky funkci hlukové bariéry pro ostatní.
ideální by bylo obsazení neplatičema anebo jedinci, podobný hluk produkujícími.
takže - koleje ukládat do gumy a tramvaje zase menší jako kdysi, když se dalo ještě naskakovat. dnes to už spíš připomíná příměstskou železnici.
Dnes je moderní organizovat petice, a to i na tramvaj, která je zřejmě ve zkušebním provozu. Nutno doplnit, že pět seniorů není celý Liberec.
ahoj Waltře! tak teďs jim to konečně vysvětlil. na tebe ty lidi z ulice 5. 5. celou dobu čekali
Liberečané podepisují... ? Ale, ale to je titulek to podepisují jen ti co bydlí v okolí tramvajové tratě ne? Mě nepřijde tak hlučná o nic více než T3.
Změřme hluk a pak pišme. Je tak velký problém změřit hluk modernizovaných T3 a téhle Evy? Myslím, že a ne. A náklady by možná utáhla i redakce. Abychom měli k vyjádření pána nějaký věcný argument. Pokud by měl pravdu, považoval bych to za velký problém při nakládání s penězi DPMLJ. I když kdo ví zda nějaký parametr hluk nové tramvaje někdo smluvně řešil. Možná bylo v zadání k prototypu jen - kola, skříň a dveře - smontovat a rozpohybovat.
právě že problém v objektivitě. vibrace a duněnění se tak lehce měřením decibelů zjistit nedá
dá se zjistit, jak a kdy ta nová tramvaj jezdí? abych taky případně mohl posoudit její hlučnost a vlastnosti obecně. díky.
Když jsem se dozvěděl že v Liberci jezdí nová tramvaj, tak jsem se těšil a říkal jsem si že by mohla bejt alespoň z části jako ty nový tramvaje co jezděj v Praze. Ale ono ne, je ještě hlasitější než ty přes 30 let starý tatry a třicet let života jim rozhodně nedávám.