- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
také souhlasým, že pro žáki je zbitečné se byflovat vijmenovaná slova...
ten cár papíru, kterému se nadává maturitní vysvědčení, se rozdává na potkání, na vš se dostane každý, rodičové dětem vždy dopřejí první poslední a to za nic. Děti zkrátka nemají motivaci a školu berou jako jednu velkou buzeraci
Tak nevím, buď autor článku neví o čem píše, nebo školu neviděl několik let. Vyjmenovaná slova - to je snad vyučovací metoda? Můžu ujistit, že nad sepisováním nových osnov ztrávili učitelé hodin a hodin. Jak může někdo říct, že opsaly staré, vždyť výstupy jsou úplně jiné. Víc takových konzultantů a pak se nedivme, že naše školství se ubírá tam, kam nechceme.
A co takhle možnost C? A tedy rodiče? Zeptám se jinak, usměrnil by Igor Hnízdo ty svoje žáčky, kdyby si za ním či za ředitelem pořád chodili stěžovat rodiče, jak je strašně ubližováno tomu jejich hodnému a milému synáčkovi
jak naštvaná romka vleče dítko do školy a nadává mu, že co si myslí, že kvůli jeho docházce a přístupu učitelky přijde o sociální dávky.....no já bych teda fakt šla učit
kdyby se v českých školách učilo stejně jako před dvaceti-třiceti lety, byli bychom stále na špici...bylo to sice méně liberální, ale neslo to výsledky...takhle má každý plnou hubu stále relativnější svobody, ale skutek utek...školství za komunismu nebylo vůbec špatné, mělo pouze tu vadu, že se vezlo na vlně ideologie...
No nevím, jestli je to otázka posledních 20-30 let - já bych řekla, že úroveň vzdělání klesá postupně už od první republiky - opravdu pořádně se učilo tak v době Cesty do hlubin študákovy duše...
umět zahrát novinovou zprávu jako drama než poznat ve větě podmět a přísudek, tomu skutečně nerozumím. Podle mě je pochopení větných členů a schopnost porovést větný rozbor k nezaplacení například pro studium cizích jazyků nebo při sestavování složitějších větných celků v psaném projevu. Řekla bych, že lidé mající blízko k literatuře nebo matematice by zase dokázali prokázat užitečnost historického přístupu k literatuře a rovnic o dvou neznámých. O praktičnosti zanlosti vyjmenovaných slov snad ani autor článku nemůže vážně pochybovat.
... g, o, l, e ...
jsou presne to, co vratilo nase vzdelavani o 50 let zpatky (a mozna i vic).
rodí se stále více obtížně vzdělávatelných blbců a méně dětí z bezproblémových rodin... a zkuste pak do Deža nalejt velkou násobilku