- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Havlíčku, raději se věnuj bezpečnosti na železnici na kterou jsi se "vykašlal".
Prostě bude jedno ministerstvo všeho s ministrem Havlíčkem
Naprosto perfektní nápad. Víte kolik se ušetří benzínu za přejíždění ministerského mezi úřady vozu a i jeho ochranky
A co takhle to sloucit jako ministerstvo Agrofertu?
Ten svazák se už vidí na super-ministerstvu po volbách.
Tak to bych i chápal, ale co ten Zaorálek, ten počítá s čím
Multi minister by rad něco konsolidoval. Doporučuji, aby si konsolidoval vlastní myšlenkové pochody, než něco vyblije a jen se dál strapní...
Já bych zase uvítal, kdyby lidi na ministerstvu dopravy začali dělat svou práci pořádně. Příprava dopravní infrastruktury stále drhne. Předpokládám, že odměny na MD budou opět vyplaceny.
-----
Centrální komise Ministerstva dopravy v úterý 1. září (2015) rozhodla o modernizaci železniční trati Brno – Přerov. Odhadovaný termín zahájení provozu v roce 2025. Aktuální pohyblivý termín je 2031! Takhle se maká.
Centrální komise rozhodla - jenže centrální komise nevykupuje pozemky, nevypisuje projekty apod., neřeší nesouhlas obcí / občanů s trasováním, EIA, výběrová řízení ....
Někdo bude bojovat jen za maličkost - nechci před svým pozemkem odpornou protihlukovou stěnu - hluk mi nevadí, popř. mi postačí dosazení tlumících oken nebo protihlová stěna do výšky pojezdu kolejových vozidel, ne hnus vysoký tři metry ....
Jednotlivá ministerstva klidně mohou být oficiálními divizemi Agrofertu a bude to běžet pořád stejně.
Prostě jen poklidně čerpat pro nemajitele.
Nedokážu to sice posoudit ale kde bychom sehnali dalšího superministra jako je Havlíček napadá mě jedině Ch. Norris, možná Putin.
Anebo třeba Kašpar,už jen to jméno vystihuje vysokou odbornost v oboru klaun!
A pak, že Babiš není ve střetu v i případě mediálního zákona. Idnes = ANO propaganda.