- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdejaký moula,který se dostane u nás do vlády,se snaží čímsi prezentovat,aby národ viděl,jak je užitečný,činorodý a že si ten post zaslouží.Viz Drábek,karty pro příživníky.Pospíšil,Nový občanský zákoník,chránící podvodníky,zloděje a jiné parazyty.Valachová,inkluze,kde blbec zůstane stejně blbcem.Za mých školních let se s tím nikdo nepáral.Žák propadal a vyšel třeba z šesté třídy a grázlové se posílali do t.zv. polepšoven.
Mě fascinuje kolik je tady pokrytců, když to kritizoval Zeman, tak jste se tady na něj všichni slétli jak supi a najednou se ukazuje, že měl jako obvykle pravdu.
Inu, někteří se zaměří spíše na to, KDO to říká, než CO říká.
Ten paskvil by se měl zrušit.
Hodně draho zaplacené snížení úrovně vzdělání inkluze nepotřebné většiny žáků
Za dvě miliardy se nepatrně zvýšila zaměstnanost (možná)
a to se vyplatí.
A nic jiného v tom nevidíte? Proč mne to nepřekvapuje.
Tak nechci nějak rozporovat, že 2 miliardy na jakousi inkluzi jsou úletem, ale kdy se na iDnes dočkáme investigativního článku, kolik peněz skončí v řepce či kolik si Babiš (zase) odpustil na daních?
Babiš nerozhoduje ani o řepce ani o odpuštěných daních... není to král.
Čímž nehcci rozporovat nesmyslnost většiny dotací a podpor.
Jeden příklad: Ve škole je problematické dítě. Hyperaktivní, nepodřizuje se autoritě, napadá spolužáky a učitel má k dispozici jen domluvu. Ta když nezabere je to vina učitele, protože má domlouvat tak, aby to zabralo. Toto dítě navíc nezvládá učivo, vzteká se, protože mu to nejde jako ostatním a celkově tak narušuje přirozený výukový den. Aby rodiče neměli pocit, že mají doma buď blbečka, nebo spratka kterého nedokáží vychovat, řekne se jim, že dítě má jen malou poruchu. Ale není to přece důvod mu hned v dětství ničit život. Přidělí se asistent a třída se trochu přizpůsobí. Jestli má někdo pocit, že je tohle racionální cesta, patrně prošel zvláštní školou a žije s komplexem zničeného života.
To dítě není hyperaktivní. Použijme prosím méně korektní, ale pravdivý výraz, že je NEVYCHOVANÉ.
Násilná inkluze je totéž, co násilná kolektivizace
Inkluze musí asi být těžká zejména pro ty " začleňované" děti. Pokud mají silně vyvinutou sebereflexi, mohou se asi cítit dost hrozně a obával bych se, že jim to může dost ublížit.
Kdo má vyvinutou sebereflexi a navíc silně nemůže být hloupý. Naopak musí být mimořádně inteligentní.
Inkluze je největší pitomost ve školství posledních let. Dříve se tito žáci učili ve speciálních školách, kde tomu bylo přizpůsobeno tempo i obsah učiva a tudíž i specializovaní pedagogové. Dnes nutíme pedagogy, aby bez specializace zvládali výuku inkludovaných dětí. Přitom je paradoxem, že speciální učiliště nesmí přijmout zdravého žáka, přesto, že by měl zájem o příslušný učební obor. Je to ostuda paní Valachové a doufám, že se nová vláda této přítěže zbaví.