- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je dobře, že to řeší i NKU, protože jde o vážný problém. Člověk, který ve vzdělaní nepracuje vůbec nemá představu, s čím se učitel potýká. To co žena nosí ze školy za historky je fakt neuvěřitelný. Stejně jako ovoce do škol, tohle je další finanční průtok, který se míjí účinkem.
Také nerozumím tomu proč NKÚ neřeší jiné závažnější problémy. Ale dobře, je to státní a neziskový sektor, do kterého stát sype peníze a hospodaří s desitkami miliard. Osobně by mne zajímala otázka na to, co za ty desítky miliard dostaneme my - společnost a co si od toho slibují politici.
Nevím proč se inkluzí vůbec zabývá NKU, ten má přece plno závažnějších povinností. Inkluze na ZŠ je problematická a nemohou za to ani učitelé, ani ministerstvo školství či obce a města. Je třeba vrátit se k vesměs osvědčeným zvláštním školám a nenechat si do toho mluvit těmi co tomu nerozumí. Bohužel i včetně EU
To je novinka, že spoustu peněz spotřebují dobrotrusské organizace na svou vlastní existenci.
Tyto prasečiny vymýšlejí lidé, kteří se snaží vytvořit prostor pro placené školství.
Soukromé školství tu je a nepotřebuje vytvo5it žádný prostor.
Problém je ten, že inkludují děti, jejichž rodiče a potažmo děti, nemají zájem na nějakém docházení do školy. A když náhodou tyto děti do školy jednou týdně přijdou, tak je s nimi jen problém - hygiena, nepřipravenost na výuku, vyrušování. K tomu stačí jedno nebo dvě děti s ADHD, a učitelka má dost. Děti, které do normální školy chodit nechtějí, nemají zájem o vzdělání/ protože nejsou motivovány z domova/, jen přidělávají více práce a starostí ředitelům, učitelům , a proto patří do speciálních škol. Jako to bylo dříve. A myslete si, co chcete.
Nejsou na PF ty obory speciálního učitelství zrušené? Něco jsem o tom před lety zaslechl, ale nevím...
Když jsem v r. 1970 začal v ČB chodit do školy, měli jsme v 1. třídě několik opravdu zaostalých dětí, které i špatně mluvily. Téměř nulová schopnost zvládnout čtení, neměly nikdy žádné domácí práce atd. Po půl roce přešly do zvláštní školy a např. Růženka Pýchová pak dělala pomocnou kuchařku ve školní jídelně. Kalo Žiga jezdí s kamiónem a jeho brácha Milan je vyučený zedník. Pokud by v normální škole propadali od 1. třídy, nejspíš by strávili život v lochu. Rozhodně by se nevyučili. A tak by to mělo být i dnes.
Když jsem začal v ČB v r. 1970 chodit do
Inkluzi nám nařídili Němci z EU. Zřejmě ji potřebovali kvůli migrantům. My jsme měli dobře fungující zvláštní školy. Inkluze v Česku je zhovadilost