- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K čemu potom takové nařízení je ? To mohli rovnou odložit. Všichni se na to mohli včas připravit.
Nejaké nariadenie EÚ asi. Aj na Slovensku to nalámali cez koleno, napriek tomu, že neexistuje žiadna webová aplikácia a ak lekár nemá zmluvu s poisťovňou ktorá má vlastné s ničím nekompaktibilné rozhranie a ambulantných programoch má jedna firma monopol nedokáže vystaviť erecept. Ale hlásime splnené.
To se páni poslanci probudili brzo, to muselo skončit hezkých pár lékařů, aby se začali tím zabývat. Já vím, měli důležitější práci. Museli si vyřizovat účty mezi sebou. A záleží na zdraví nějakých blbanů, které stejně budou potřebovat až za 4 roky.
nepřevzali jsme model z Německa, kde jsou podporování lékaři, kteří vydávají erecepty, zase český paskvil jako u EET :-(
všude jen pokuty a žádná pozitivní motivace :-(
Ač jsem zastáncem elektronizace, po zkušenostech se musím přiklonit k závěru, že systém je nefunkční, či téměř nefunkční a za neschopnost SÚKLu by bylo tragickou chybou trestat lékaře.
Mám zkušenost jak z ordinace (lékař, který již přes 2 měsíce čeká na to, až mu SÚKL vůbec přidělí a zašle přístupové údaje do systému), tak z lékárny, kdy pokud o odeslání hlášení končí chybou a není nikdo, kdo by byl schopen poradit - technická podpora neexistuje, při volání na jakésicentrální telefonní číslo se nejprve proklikáte hlasovou nabídkou, aby telefon dalších několik minut vyzváněl a nakonec se spojení samo ukončilo. Čili potřebujete-li s něčím pomoci, od SÚKLu tu pomoc nečekejte.
A lékař (stejně tak, jako lékárník) má přecejen trochu jiné těžiště práce, než je neustálé řešení šlendriánu státních úřadů.