- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v itálii to funguje tak že pokud se s koloběžkou blížíte do míst kde je víc lidí automaticky zpomalí takže z ní žádnou nebezpečnou rychlost nevydojíte.
podobně není možné koloběžku někde "odhodit". respektive je, pak to ovšem krvavě zaplatíte protože aby vám to přestalo počítat peníze musíte jízdu v aplikaci ukončit a to se vám mimo místa k tomu určená nepodaří
jsme v 21. století, problem solved
Jinde přemýšlí, jak vše kompromisně vyřešit, u nás se jen vyhrožuje soudy, že se jedná o omezování svobody podnikání.
Dříve ulice patřily jen chodcům a jezdcům na koních. Pak dlouhá staletí kočárům, které nahradily auta. Proč by auta nemohly nahradit kola, koloběžky a podobná vozítka? Historická evropská města jsou stejně stavěná maximálně pro kočáry, auta jsou tam velmi rušivým elementem.
Protože na kola nenaložíte všechno to, co většina aut převáží. Například metrák materiálu a nářadí, zásoby, suť, desítky lidí, pacienta na kapačce, zatčeného vraha, 12 kubíků vody...
Snad vám to k pochopení jako příklad stačí.
Už se těším, až politici vymyslí vyhlášku, že jezdec na koloběžce musí mít na zadku blikačku, na pupku bílé světlo a na hlavě majáček.
Efektivnější pro chodce je viruální ochranná bublina typu řemdih.
Kus trubky na řetěze a jen tak si točím...
Kdysi jsem to s úspěchem používal i proti autům na přechodech.
Bývali prasata řidiči, pak bicyklisti, dnes koloběžkáři... Egál.
Pokud bude police chytat řidiče aut, kteří nebezpečně předjíždějí, budou i cyklisti a koloběžkáři jezdit po silnici. Doprava se zklidní a bude pro všechny bezpečnější.
Stačí dodržovat existující zákony.
Pravidelně vídám jezdit cyklisty i koloběžkaře po chodníku podél zcela prázdných ulic.
Váš názor je zcela mimo.
Dalí hurá akce e-šíleností! A k tomu arogantní lidi, tedy bezmoci... To budou zase špitály nacpaný....
Tak hlavně, že vam benzín nesmrdí a klima se Vás netýká.
Jediné řešení provozu těchto krámů ve městech je jejich tvrdý zákaz - na silnici i na chodníku je to zdaleka nejnebezpečnější dopravní prostředek ze všech. Snad kromě monocyklu.
Proč zákaz? Upravit zákon a postavit elektrokola a tyto "koloběžky" na úroveň skútrů a povinný ŘP postavený zkouškově na ně. Ono by to hodně lidí pak přešlo jezdit jak zvířátka.
Také zvažuji elektrokoloběžku na cestu do garáže, zatím tam jdu pěšky nebo na kole. Zdá se mně skladnější.
Ideální pro starší ročníky, hendikepované, nebo třeba matky s malými dětmi.....
No a zrovna těm stejným koloběžky na chodnících nejvíce překážejí....
1. pro starsi rocniky : uz ted je u kolobezek podstatne vyssi urazovost nez u jinych dopravnich prostredku. "starsi rocniky" by ji jeste zvysily. 2. hendikepovane -pozdrav panbuh - ty kolobezky jsou nebezpecne tak od rychlosti 10 km/hod. hendikepovane na kolobezkach v bezne meststke doprave tedy nechci 3. matky s detmi ? jak tam date to dite, kdyz na kolobezce smi jet jenom jedna osoba ? nebo pojedou na dvou kolobezkach - treba vedle sebe v Legerove ulici v prostrednim pruhu ?
Města by měla být ráda, že lidé nachází náhradu za auto a nastavit dobře infrastrukturu a pravidla. Uživatel kooběžky jede po chodníku třeba proto, že silnice je z kočičích hlav
Chodníky jsou dlážděné dokonce častěji než silnice - zejména pak v centrech měst (historických)
Na chodniku jezdi proto,ze na silnici namachrovani autari je nemaji radi a delaj jim naschvaly. Vcetne ridicu MHD.