- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to je důvod proč se tady bude zavádět. Stačí vždy najít nějaký neúspěšný pokus v zahraničí. Uplácat něco podobného a za velké peníze prodat státu. Nezdat se potom omluví tím, že ani v zahraničí tento systém nebyl úspěšný a proto od něj upustíme. Ale penízky už budou doma.
Tady nejspíš nejde ani tak o ty testy, jako o to něco odklonit. A že to bude pěkné sousto...
... nemá v páté třídě co dělat! To už je na nakopnutí trochu pozdě, protože bez znalosti násobilky nemá šanci prolézt třídu čtvrtou ... Zastřelte ho někdo, ať se školství může konečně postavit na nohy ...
ziju v italii,a to by jste se divili, ale tady je to naprosto normalni,tady se skola zavre na zacatku cervna a nastupuji celonarodni testy, a to pro 5 tridy pro devate a maturity a ty testy se delaji cely mesic , a to jeste na prazdniny dostavaji radu ukolu, takze vzdycky sedime u more a mladej se vztek, ze musi delat ukoly, dostane ucebnici s testami a to musi udelat do konce prazdnin a na zacatku skolniho roku to musi odevzdat. myslim, ze to dela z 5 predmetu.
Ja kdyz jsem chodila do skoly a hlasila se na stredni tak si pamatuji, ze jsme museli mit do prumeru 2.0, aby jsme mohli jit na stredni, znami jednoho co chodil v rakousku do skoly, pak ve 14 se rodina vratila do cech, tam propadal a tady byl prijat na stredni skola mezinarodnich vztahu platili skolne 24000,- pak si sel udelat vysokou, tatinek se smal, vidis v rakousku by jsi mohl delat maximalne zednika a tady jsi mgr, verte mi, ze je to debil bez prace co neumi nic, soukromna skola
nazýváš neznalými a línými blbečky? To mi zní jak od komouše z 50tých let: Kdo netáhne s námi, táhne proti nám. Jiný názor může mít i člověk, který má daleko vyšší vzdělání než ty. O IQ ani nemluvě. Podřaď kamaráde. Už tím oslovením dokazuješ svoji úroveň...
Z jeho příspěvků jednoznačně vyplývá, že on nemá ani střední školu. No a ostatním jí strašně závidí. Je to takový malý, závistivý chudák.
Cíl a tím i výkon musí být měřitelný. Proto je tedy počin ministra Dobeše revoluční. Zavádí měření výkonu a spokojenosti tam, kde se to 150-200 let nedělalo. Není divu, že se systém vzpouzí a staví na zadní. VV nemusím, ale Dobešovy kroky mají víceméně hlavu a patu, až na spolupráci s VORPem.
na stránkách
http://www.msmt.cz/ministerstvo/ministr-2
je vzdělání a pracovní činosti pana ministra, jak se dívám, tak po SPŠ v Brně, kterou dokončil v roce 1982, pravděpodobně nepracoval 7 let, popřípadě se nechce chlubit????
Pak si uděl v letech 1989-1994 titul Mgr a nastoupil v roce 1994 jako vedoucí oddělení specialistů a psycholog Vazební věznice Praha - Pankrác.
Zajímavé......
A jakého vzdělání jsi dosáhl ty? Když jiné pranýřuješ. Končil jsi pomocnou školou v 5 třídě.
Prostě se budete muset smířit s tím, že do nižších gymnázií a středních škol s maturitou se bez vědomostí nedostanete. Ty doby, kdy jste si koupili vstup na střední školu u známého ředitele a následně maturitní vysvědšení jsou pryč. Těď se buď látku naučíte nebo maturitu nedostanete. Konečně někdo zarazil kupčení se získáváním kvalifikace bez znalostí.
OK, souhlas, ale musíme platit každý rok 60 mil Kč, nestačí příjmačky ?
Nejde to jinak? Od tohho by mělo být ministerstvo a jeho lidé, aby přemýšleli.
chce zrušit povinné osnovy a na druhé straně chce testovat. Nějak mi to nejde dohromady.
Žádné osnovy už od roku 1995 neexistují. Už ti to jde do hlavy?
je vidět jak se ministr školství staví k penězům z EU, když to dostaneme, tak to prostě utratíme za nesmysly, tím jsou i testy za 60 mil.Kč. Nebylo by vhodnější, kdyby někdo na ministerstvu ve svém pracovním čase ve spolupráci s několika učiteli sestavil test a ten zaslal e-maailem na každou školu jako doplněk osnovy pro nadcházející rok? Bylo by to daleko pružnější a milionkrát levnější. Pokud to udělají jaky obvykle a testy se budou muset kvůli nějaké "chybě" vyhodit a vytisknout, tak jim na to ani těch 90 mil od EU stačit nebude.
Nejde o testy jako takové, jde o formu která stojí za houby.
Jinak si myslím že si každý může vybrat školu jakou chce, ať jde na vysokou třeba každý, ale ať se pak nediví že nebudou mít místo a tím i žádné příjmy.
Celostátní zkoušky při přestupu na vyšší stupeň vzdělání jsou nesmyslem ? Jen pro hloupé líné rychlokvašky.
V 9 možná - ale není třeba, dělaj se přijímačky na další vzdělávací instituce, v 5 třídě je to vyloženě o ničem.
Je to prostě příšerný. Dobeš aby místo se zabejval samotným vzdělávacím procesem. Snaží se vymejšlet jak vytvářet kasty. Kastovat děti je rakovina. Vůbec se mi nelíbí to co ten pán dělá.
Místo podpory nadanejch dětí od předškolního věku a první třídy. Tohle. Vzdělávání je individuální záležitost. Mělo by se jít cestou vícerychlostního vzdělávání s dikcí na spolupráci ve skupinách a chápaní souvislotí. Analytické schopnosti , aplikace. Atd. Spolupráce dětí na různých úrovních vzdělání je důležitá a přirozená. Problém českýho vzdělávání je v tom, že nemá s realitou nic co do činění.
Jo, ale jak zjistíte, že to někde dělají prostě blbě? Že známky mají děti dobrý, ale umí kulový? Zjistit to až v devítce, když většina dětí neudělá přijímačky, to mi přijde torochu pozdě. Proč by se neměl měřit výkon VYUČUJÍCÍCH (a dětí jako vedlejší produkt)?