- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám skvělé zkušenosti se 155. Pomohla mi zachránit po telefonu člověka s epileptickým záchvatem. Sama bych to nikdy nezvládla a zpanikařila bych, ale jejich přesné a klidné instrukce mě přesně navedly. Díky záchranářům vše dobře dopadlo.
A z toho plyne ponaučení, že je lepší volat přímo na záchranku než na 112, kde je pouze telefonista - přepojovatel. Nic proti té lince nemám, ale takovéhle odborníky, kteří Vám přes telefon pomůžou se záchranou bližního, tam nemají. Velká gratulace.
Po zkušenostech z 112 bych tam už nikdy nevolal. narazil jsem na nějakého rozespalého hasiče, který nevěděl, která bije. Ztráta času a nervů...
parada, vyborna operatorka, sikovni rodice
Tahle zpráva mi zvedla náladu... Konečně něco pozitívního. Určitě je mezi námi spousta lidí, kteří odvádí svou práci bezchybně a třeba i víc než mají předepsáno, jenom o nich nikdo nemluví... koukněte se do zpráv... a já si k vánocům kromě malých dárku budu přát i jeden velký, aby na druhé straně telefonu, kterým budu volat třeba o důležitou radu nebo o pomoc seděla tahle nebo jí podobné paní