- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jako první krůček zrušit ten nesmysl s EKO cenou známky. Využívá auto dálnici? Využívá. To jaký pohon auto využívá nemá na užití dálnice a hustotu provozu vliv
Možná by mohli začít prodejem e-známek třeba jen na jeden den pro lidi, kteří by tak rádi dálnici využili. Znám spoustu lidí, kteří by si tuto známku několikrát do roka za rozumný peníz rádi koupili. Na výlet, za větším nákupem a pod. V konečném důsledku by se možná vybralo více i bez zdražování...
Vite ze ve Svycarsku stoji znamka 40 CHF ?
Nemám problém si připlatit, ale měla by za to být adekvátní protihodnota. Současné kamionhighway, kde se nedá jet, za to nestojí.
Jako je doposud:Máš elektřinu?Zaplať za televizi.Tak bude :Máš auto?Zaplať dálniční známku.
Ještě jim raďte. Ani bych se nedivil, že jsou toho schopni.
Rocni znamku bude platit kazdy, kdo ma ridicak! To by bylo, abychom ty diry v rozpoctu nezalepili nasimi "drahymi platicimi".
Valorizace čehokoli státního jednoznačně pomáhá inflaci a v zásadě dokazuje rezignaci eráru na jakoukoli finanční disciplínu.
Někde holt musí brát na stále bující státní aparát a s tím stále větší "odklánění". A kde jinde, než od lidí, dokud to ještě jde. Až budou v nabídce jen auta na baterky, které si bude málokdo moci dovolit, tak ty příjmy rapidně poklesnou.
Proč ne...ať se cena teď zvedne o 500kč a pak ročně po stovce.
Silnice se platit/stavět musí
Stavbě silnic brání především zelení a ti táké stavbu prodražují!
No treba bude víc dálnicovitá a lepe pofrčí..
Faktem je že 1500 za rok je jako kapka v moři, pro ty co po ní jezdí denně. Já osobně s tím nemám problém i kdyby stála 2x tolik, neb dálnici využívám dosti často. I když v poslední době trasa Olomouc- Ostrava je zážitek.
Jistě. A o to jde, proč by jedni měli platit za druhé. Když dálnici nevyužívají denně.