- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste pul roku ten clanek tady prizivujte, stejne s tim nikdo jezdit nebude, mate to marny alternativci.
A není lepší jet z Florence do Stromovky tramvají? Případně dvě zastávky metrem a pak buď jednu tramvají nebo to dojít?
Měl jsem starší diesel od BMW. Prakticky nonstop v servisu, takže jsem začal s jeho využíváním podstatně šetřit. Pak jsem se zaregistroval u C4W a občas si půjčil jejich auto. Postupně jsem využíval prakticky celé jejich portfolio. Začal jsem s Citigem, ale když jsem kupoval lednici, využil jsem Transportéra. Absolvoval jsem i jízdu e-Golfem na Vysočinu a zpět. V konečném důsledku jsem se rozhodl auto prodat a nárazově využívat sharing. Je pro mne výhodné mít nový vůz a nestarat se.. jednou věcí jsou opravy, POV, známka, pneu, apod. Ale věcí druhou jsou defekty - když jsem počítal nové a nové šrámy na svém předchozím voze, docházela mi trpělivost. U půjčeného to neřeším.. Další výhodou jsou zóny - pracuji na Žižkově a když občas nestíhám, MHD jedu cca 75 minut, vezmu nejbližší auto a za 30 minut jsem v práci..
pane Hochmuth.... na jaké pozici u C4W pracujete?
Tak hlavně, že to je káršéring :-)
To si za ty prachy raději zavolám taxi u něj navíc nemusím řešit, kde ho najdu a kde ho pak mám odevzdat...
Zas tolik to nestojí. Co na to taxikáři?
Do toho muze sednout fakt jenom "elita", stejne jako na ruzovy kolo.
Carsharing je založen podobně jako bikesharing na tom, že provozovatelé budou chtít vycucnout dotace a výhody od kamarádů na radnicích na úkor ostatních. Ostatně, třeba Auto na půl patří Zeleným a proto teď mají nesmyslné výhody na modrých zónách i v Brně. A JO je na tom podobně, ale funguje více komerčně. Samozřejmě nejde o "sdílení", ale o půjčovnu, jen počítanou jinak. A hlavně je to až na výjimky (auto na půl např po krátké jízdy po městě) příšerně předražené. Zkuste si to půjčit třeba na víkend či dovolenou když najedete stovky či více km... Je to alternativa pro pár lidí,kteří ve velkém městě auto nemají a občas ho potřebují. Ale v takovém případě stejně poslouží buď taxík nebo normální půjčovna.
Hlavně by měla to měla být "normální" půjčovna, která ke své činnosti nezneužívá veřejný prostor a ještě z toho dělá výhodu. Než mi začnete někdo psát, že jiná auta na ulici (a radši nedomýšlím modré zóny) stojí taky, tak jen dodám, že tady se na tom veřejném prostoru ta služby přímo poskytuje, normálně kdokoli jiný od potřeb pro stavbu, umístění zahrádky nebo reklamy musí platit. Oproti té "normální" půjčovně tak získávají výhodu v tom, že si auta prostě někde odloží a nemusí platit kvanta prostoru na jejich "uskladnění" ... a že vím o čem mlluvím, autopůjčovnu jsme skoro patnáct let provozovali.
Mám pro vás špatnou zprávu, pokud namáháte své oči tím, že se snažíte koukat do mobilů kolemjdoucím, jste jedním z budoucích adeptů pro toho očního lékaře... nehledě na to, že je to prostě neslušné.
jak tady nekdo psal o sdileni manzelek a manzelu - tak to si myslim neni vubec spatny napad pro napsani aplikace. to by mne zajimalo vic (tedy krom me partnerky)
Kdo sdílí, musí taky zdílet, takže i manželka bude součástí aplikace.