Diskuze

Budoucnost pražské dopravy je v kolejích, říká šéf Ropidu

Na starosti má nejen změny jízdních řádů, ale podílí se i na rozvoji pražské integrované dopravy. Řeč je o šéfovi Ropidu, tedy Regionálním organizátoru pražské integrované dopravy Pavlu Procházkovi. "Budoucnost je v rozvoji železnice a tramvají," říká Procházka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

Rudá_záře_nad_Kladnem

21. 7. 2009 7:40
Nechápu 10 minutový interval v neděli dopoledne na C.

Kdo tohle vymyslel......

0 0
možnosti
MF

kenx

20. 7. 2009 19:51
méně změn?

Méně změn? Reorganizace dopravy na jihu není malá změna! Proč se o tomhle v médiích (třeba tady) nepíše? http://markusovo.wordpress.com/2009/06/12/aktualizovany-navrh-zmen-linek-pid-v-oblasti-prahy-4-10-11-a-12/

0 0
možnosti
JJ

peepa-007

20. 7. 2009 16:45
To ano, ale ...

většinou za cenu zabrání docela velké plochy; navíc v Kobylisích, Bohnicích a spol. žádné zácpy nebývají...

Zajímá mě to především kvůli tomu, že mi přijde těžce neekonomické vyhodit x mld do stavby koridoru, když stávající dopravní obslužnost je na dobré úrovni a je výrazně variabilnější, než tramvaje...

0 0
možnosti
JJ

peepa-007

20. 7. 2009 16:34
Neví tady někdo...

v čem jsou tramvaje lepší než autobusy? Do Bohnic a přes Vltavu se má údajně v budoucnu stavět nová tramvajová trasa a má to stát pěkných pár miliard. Říkám si, že kdyby se jen část plánované investice použila na modernizaci BUSů, mohly by v poho jezdit na zemní plyn. Žádné koleje nepotřebují a tedy zcela odpadají náklady na vybudování kolejí, náklady na provoz jsou snad srovnatelné a hluk je v porovnání s tramvají taky nižší...

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

20. 7. 2009 16:40
Re: Neví tady někdo...

Výhoda je v tom, že tramvaje většinou projíždějí v pohodě i dopravními zácpami.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

20. 7. 2009 16:17
No jo.

Bráno objektivně se MHD v Praze zlepšuje. Bráno subjektivně musím z Dejvické obejít stavbu, abych se dostal na autobus X1, který končí na Špejcharu. Tam počkám na tramvaj a jedu 2 zastávky na Letenské náměstí. To je přibližně 25 minut času - takže jezdím autem, i přes ucpanou Korunovační to prostě vyjde rychleji, o pohodlnosti nemluvě.:-/

0 0
možnosti
MR

TigerM

20. 7. 2009 23:47
Re: No jo.

To bych radeji sjel tram na Voz. Stresovice, pak bus X1 na spejchar, .... ale je to komplikovany, kdyz clovek potrebuje jen na Letnou... holt stavba je to poradna a tak to nakou chvili trvat bude nez se to zlepsi...

Jeste lze pouzit linku 131 a dojit to na Spejchar pesky... ale ta nejede z Dejvicky...

0 0
možnosti
LN

český venkovan

20. 7. 2009 16:05
...budoucnost patří....aluminiu.....

0 0
možnosti
ZS

Z-S

20. 7. 2009 16:07
Re: ...budoucnost patří....aluminiu.....

Inu, jak se rikalo mezi zeleznicari jednotkam 471 predtim nez se vzilo spatlane oznaceni Elefant ... ano, esus :)

0 0
možnosti
J

JÚLINEK.ŠÍŠAL

20. 7. 2009 15:24
souzi a soušky čížci,

tak ono už se neříká "zadní tělesná partie", ono místo toho se teď říká "koleje" ... a odkdy? ...8-o

0 0
možnosti

Mumat

20. 7. 2009 15:06
Jízdenky

Pan řiditel by měl asi nejdřív vyřešit, aby ve vlacích platila SMS jízdenka...

0 0
možnosti
PP

elabůžo

20. 7. 2009 14:43
Když jedete do Prahy,

tak je nejlepší nechat auto někde na sídlišti, kde je parkování zadarmo, a do centra pokračovat metremR^

0 0
možnosti
P

pokrokovesmyslejici

20. 7. 2009 14:52
Re: Když jedete do Prahy,

Každej kdo si kupuje nový byt, tak si platí i parkovací stání za 100-200tis, tak jakýpak zadarmo? Nechť se jdou autaři vycpat.

0 0
možnosti

animl

20. 7. 2009 14:34
ML

Už léta se taky mluví o prodloužení ML z Libně až do Hostivaře (s případným vybudováním zastávky u MA Depo Hostivař). Koleje tam jsou, ale zatím stále nic. Přitom toto spojení mezi Prahou 6 (Sedlec, Bubeneč, Dejvice) a Hostivaří by nemělo konkurenci ;-D

0 0
možnosti
ZS

Z-S

20. 7. 2009 14:39
Re: ML

Bez navaznosti na metro by to ovsem bylo zcela o nicem.

0 0
možnosti