- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo tohle vymyslel......
Méně změn? Reorganizace dopravy na jihu není malá změna! Proč se o tomhle v médiích (třeba tady) nepíše? http://markusovo.wordpress.com/2009/06/12/aktualizovany-navrh-zmen-linek-pid-v-oblasti-prahy-4-10-11-a-12/
většinou za cenu zabrání docela velké plochy; navíc v Kobylisích, Bohnicích a spol. žádné zácpy nebývají...
Zajímá mě to především kvůli tomu, že mi přijde těžce neekonomické vyhodit x mld do stavby koridoru, když stávající dopravní obslužnost je na dobré úrovni a je výrazně variabilnější, než tramvaje...
v čem jsou tramvaje lepší než autobusy? Do Bohnic a přes Vltavu se má údajně v budoucnu stavět nová tramvajová trasa a má to stát pěkných pár miliard. Říkám si, že kdyby se jen část plánované investice použila na modernizaci BUSů, mohly by v poho jezdit na zemní plyn. Žádné koleje nepotřebují a tedy zcela odpadají náklady na vybudování kolejí, náklady na provoz jsou snad srovnatelné a hluk je v porovnání s tramvají taky nižší...
Výhoda je v tom, že tramvaje většinou projíždějí v pohodě i dopravními zácpami.
Bráno objektivně se MHD v Praze zlepšuje. Bráno subjektivně musím z Dejvické obejít stavbu, abych se dostal na autobus X1, který končí na Špejcharu. Tam počkám na tramvaj a jedu 2 zastávky na Letenské náměstí. To je přibližně 25 minut času - takže jezdím autem, i přes ucpanou Korunovační to prostě vyjde rychleji, o pohodlnosti nemluvě.
To bych radeji sjel tram na Voz. Stresovice, pak bus X1 na spejchar, .... ale je to komplikovany, kdyz clovek potrebuje jen na Letnou... holt stavba je to poradna a tak to nakou chvili trvat bude nez se to zlepsi...
Jeste lze pouzit linku 131 a dojit to na Spejchar pesky... ale ta nejede z Dejvicky...
Inu, jak se rikalo mezi zeleznicari jednotkam 471 predtim nez se vzilo spatlane oznaceni Elefant ... ano, esus :)
tak ono už se neříká "zadní tělesná partie", ono místo toho se teď říká "koleje" ... a odkdy? ...
Pan řiditel by měl asi nejdřív vyřešit, aby ve vlacích platila SMS jízdenka...
tak je nejlepší nechat auto někde na sídlišti, kde je parkování zadarmo, a do centra pokračovat metrem
Každej kdo si kupuje nový byt, tak si platí i parkovací stání za 100-200tis, tak jakýpak zadarmo? Nechť se jdou autaři vycpat.
Už léta se taky mluví o prodloužení ML z Libně až do Hostivaře (s případným vybudováním zastávky u MA Depo Hostivař). Koleje tam jsou, ale zatím stále nic. Přitom toto spojení mezi Prahou 6 (Sedlec, Bubeneč, Dejvice) a Hostivaří by nemělo konkurenci