- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stupidní nařízení nepustit na cílové letiště letadla, která byla už ve vzduchu.
Tak už snad stačí.
Nic se nestalo.
Rozhodnutí nepustit stroje již ve vzduchu na cílová letiště bylo stupidní. Za to SW nemůže.
Tak dost pláče na špatném hrobě.
Buďte rádi, že jste nezažili nouzové přistání s hořícím motorem. Není o co stát.
Odchod!
Jak mám k TS výhrady, tak za tohle je chválím. Zvládli to dobře. A vzkaz pro remcaly: když si nejste schopni koupit v Turecku na letišti ani vodu, jeďte na dovolenou autobusem v létě na Mácháč.
Stížnosti jsou v tomto případě mimo mísu, ale to nařízení tedy taky. 3 dny se v Evropě nic neděje a pak najednou letadlo ani nesmí přistát.... Na ty ve vzduchu prostě zapomněli.
Lidé zase hysterčí. Když někam cestuji, tak bych měla mít nějaké drobné peněžní prostředky pro případ, že si budu potřebovat něco koupit, například pití nebo i jen zaplatit za veřejný záchodky. Zvlášť, když cestuji s dětmi. Jako matka tří dětí bych se za sebe styděla, kdybych jim dvě hodiny nedala napít, protože bych musela čekat, až dostaneme pití od letecké společnosti. Nepřistáli v pustině na vojenské základně, ale na civilizovaném letišti. Nechápu to. Když se o sebe neumějí postarat, tak ať zůstanou v české kotlině, kde si tu vodu dokáží koupit. Ta letadla nejsou nebezpečná, nebezpeční jsou piloti, kteří neprošli správným výcvikem, resp. proškolením s novým bezpečnostním systémem a špatně reagují na situaci. Buď o tom "novém" systému zabraňujícím ztrátě vztlaku při příliš prudkém stoupání, který jim tam spustil alarm, v danou chvíli vůbec nevěděli a místo aby provedli opatření proti ztrátě vztlaku, tak se naopak snažili nabrat výšku ještě rychlejším stoupáním, což je poslalo do pádu. Anebo jim to v tom stresu vypadlo z hlavy a oni mysleli, že mají problém s motory, proto se logicky snažili přidat plyn a stoupat - špatné rozhodnutí. Na řešení situace zbývá při startu bohužel několik pár minut. A oni tu situaci bohužel řešili nejspíše přepnutí v myšlenkách na starý Boeing 737, který tento systém ještě neměl a tudíž ho řešili bez kontextu s tímto systémem. Chybovat je bohužel lidské. Je mi líto těch více než tři stovek životů, kteří v Etiopii a předtím v Indonésii zemřeli, ale takový je bohužel dnešní svět. Stále se vše zdokonaluje, vylepšuje, ale proč? Protože je svět uspěchaný. Boeing, když nebude inovovat, začnou aerolinky nakupovat u Airbusu. Technika jde dopředu rychleji, než to lidé stíhají pojmout. Když létali sovětské TU-134 nebo americké DC-9, které byly z větší části mechanické, tak se také bezpečně doletělo z místa na místo a piloti dokázali mít nad letadlem kontrolu. Sice to letadlo spotřebovalo dvakrát tolik leteckého paliva, ale pilot mu rozuměl.
kolik bylo nehod tu134 ale nevite
Moc pěkný článek, Blesk jsou proti iDnesu úplní amatéři... Přesně takové články v médiích přispívají k tomu, že má část cestujících strach z létání.
"Poslední let" to pro ně mohl být protože málem umřeli žízní, nebo jak mám tomu titulku rozumět?
Ty stěžujíci nechápu, s takovým přístupem ať nejezdi radši ani busem do Horní dolní...
Tak ja jsem posledni kdo by chvalil ceske aerolinky (jakekoliv), ale v tomhle podle podanych informaci (i od tech cestujicich) klobouk dolu.
Behem par hodin zajistit hotel a autobusy pro 200 lidi, zvladnout logistiku tam ty lidi nejak dostat a pak zpatky... Podle mne dobre zmaknute.
Pani s deckem bych mozna jeste chapal - baby brain + asi stres, ale ot ji mohli ostatni poradit at se napije z pitka nebo ze si muze piti koupit. Ostatni... Chtel bych je videt jak by si oni poradili v takove situaci, jak najednou ve meste a na letisti kde nemaji zazemi najednou shani autobusy a hotel pro 200 lidi zaroven s dalsim vyrizovanim spousty veci.
Jinak - minuly tyden havarovalo v USA 10 Fordu - celni srazka, vsichni na padrt mrtvi. Ja nechapu jak jsem dneska dojel do prace, potkal jsem alespon 0 Fordu, to jsem mohl byt uz 20x mrtvej! Z prace asi pujdu radeji kanalama
Lol, chudinky. Ja s Maxem letel za posledni rok 2x. Mimochodem je to docela fajn letadlo, ale cestujici delaj, jak kdyby pristavali nouzove na cukotce. A media maj asi okurku, tak to bastej.
Mohl to byt i nas posledni let!!!
Southwest Airlines, nejvetsi nakupce 737 MAX, ale porad vlastnik MENE nez 10% tech letadel, rekl vcera, ze dosud provedl vice nez 30 TISIC letu s timhle typem. Takze tady se dela horror kvuli dvema havariim z nekolika SET TISIC letu!!!
A zkusil jste si dohledat kolik meli hlaseni na nestandartni chovani stroje pri stoupani ve vysce? Pilotu co si na to stezovalo je hodne a ze to nespadlo bylo jen diky vysce.