Diskuze

Zfetovaný řidič zabil ženu, dostal tři roky

Na tři roky do věznice s ostrahou půjde podle rozhodnutí sokolovského soudu dvaadvacetiletý Josef Brož z Chebu. Loni v červnu srazil autem 67letou ženu, ta na místě zemřela. Brož, syn náměstka chebského policejního ředitele, řídil pod vlivem drog. Soud mu nařídil ústavní léčení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lampiao

20. 4. 2004 15:38
utratit ho zm*da
0 0
možnosti

SnoopyDog

20. 4. 2004 15:32
nejak nechapu
...proc jednadvacetileta Adela Rajdlova dostala za pobodani slovaka kterej to prezil 7 let a proc teda nejakej policejni synek, kterej ridi otcovo auto zhulenej jak bobr a zabije zenskou dostane jenom tri roky. nejak mi z toho vychazi ze cim tezsi zlocin tim mirnejsi trest :-(
0 0
možnosti

VitaminS

20. 4. 2004 14:57
Evropsky trest jak ma byt
Tak to by se asi jinde nestalo, za  vrazdu 3 roky, je videt, ze smerujeme spravnym smerem, do EU. Podle meho nazoru by meli byt jen 2 tresty za vrazdu (zabiti): smrt nebo dozivoti, pokud by pozustali souhlasili s dozivotni platbou od vraha za ztratu blizkeho.
0 0
možnosti

kulakk

20. 4. 2004 12:55
Zavřel bych ho až zčerná
, Podobná nehoda se stala v neděli u nás. Syn policejního vysokého důstojníka vyletěl z cesty ve 150 Km/h. Koulel se 260 m po poli. Oba vyletěli z auta. Nebyli uvázáni. Byla to 120 s upraveným motorem(100 koní). Řidiči se nic nestalo (2,14 promile). Spolujezdec v komatu. Jsem zvědavý kolik dostane.
0 0
možnosti

brick_top

20. 4. 2004 12:18
idiot - tri roky malo
kvuli takovemu blbcovi a jinym, kteri zfetovani nebo zhuleni sednou za volant se LEGALIZACE DROG oddaluje, protoze prevlada u mnohych lidi presvedceni ze kdyby nebyla droga nebyl by trestny cin. Jenze drogy tady byly, jsou a budou. Jedinou schudnou cestou je legalizace drog ale TAKE ZVYSENI TRESTNI SAZBY za ublizeni na zdravi a zabiti. Ne tri roky ale tricet. Protoze kdyby to fungovalo takhle tak si panacek rozmysli jestli sedne za volant zfetovany. A proc legalizace drog? protoze cim vetsi represe tak tim vice lidi zkousi a bere drogy a pak vznika toto.
0 0
možnosti

SEAN_ARCHER

20. 4. 2004 12:53
Re:
Ty jsi videl zhulence, ktery pod vlivem THC je schopny racionalne premyslet? Stejny s debilama, ktery sednou za volant ozrali... Legalizace travy u nas nidky nebude, pokud mas ty nebo snad nejaci tvoji kamosi potrebu huit, tak tahnete do Holandska, pripadne tibetu nebo nejake jine asijske zeme, kde ma trava tradici a kde to podle toho taky vypada.
0 0
možnosti

aifel

20. 4. 2004 12:11
Dvě věci:
1) ... syn náměstka chebského policejního ředitele ...  Žigulíkem, který patří jeho otci, vjel na chodník ... to bych rád věděl, jaké mají v rodině druhé auto pro manželku. Moskviče ??? 2) ...  Po vynesení verdiktu se zhroutil a rozplakal se ... má proč, ale trest za to, co způsobil, je velmi mírný. Člověk, který se vlastním přičiněním uvede do stavu nepříčetnosti či snížené příčetnosti a způsobí pak jakoukoli škodu, by měl být naopak trestán přísněji.
0 0
možnosti

Don Night

20. 4. 2004 17:14
Re:
Víš jakej luxus byl před pár lety žigulík?
0 0
možnosti

houba_

20. 4. 2004 11:57
vyse trestu je urazejici pro rodinu te mrtve
byt jeji pribuzny, pravdepodobne bych si ho po tech trech letech nasel
0 0
možnosti

Don Night

20. 4. 2004 11:41
Teda
jestli se to stalo opravdu tak, jak je tu popisováno, tak jsou ty tři roky docela směšné. Podobnej trest může člověk dostat i když párkrát v krámě ukradne rohlíky, ne?
0 0
možnosti

VitaminS

20. 4. 2004 14:58
Re:
rohlik asi ne, ale pokud to dela opakovane, tak souhlasim s trestem
0 0
možnosti

recnik

20. 4. 2004 11:38
Hm
Je v pořádku, že dostal trest za to, že zabil člověka. Zřejmě přitěžující okolnosti jsou pod vlivem omamné ,nikoliv návykové látky. Proto je celkem značným nepochopením ta nařízená ústavní léčba. Jedině že by to bylo u psychiatra, ale to už se z kusého zpravodajství iDnes asi nedozvíme...
0 0
možnosti

Atheist10

20. 4. 2004 11:44
Re:
Souhlasim. Podobne problemy trestat stejne jako pod vlivem alkoholu. Akorat take nechapu, proc ta ustavni lecba? Jak chce nekdo nekoho odnaucit nehulit? Vzdyt to neni zadny problem...zadna zavislost...zadne abstaky :-/
0 0
možnosti