- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tonoucí se stébla chytá... Jestliže některý chytrák vyrukoval s tím, že v posledním voze vlaku nefungovala řádně brzda... tak dnes mluvil v rádiu odborník, který řekl, že vlak v době nehody jel rychlostí 90km/h. Kdyby i v tom posledním voze byla "tzv. dobrá brzda", tak by vlak jel rychlostí cca 87km/h. Problém je v tom, že stavba nad železničním tělesem nebyla řádně zabezpečena. Existuje přece možnost vyloučení traťové koleje a zavedení tzv. náhradní autobusové přepravy z místa A do místa B (event. i odklonem - je-li to možné).
Jako TDI jsem před rokem nachytal partu rumunských a ukrajinských ,, svářečů´´ kteří pro jednu dost velikou stavebni firmu svařovali nosnou konstrukci haly. Ani jeden neměl svářecí průkaz, svary příšerný a stavbyvedoucí na mě ještě řval, že na to nemám právo je vyhodit, že nestihne termín a že chce tedy na odborníky navýšit cenu díla. Tak takto se u nás staví. Stačí se podívat třeba na ty naše dálnice.
Jo, tak to mne vubec neprekvapuje.
se tam tlemila, nemela to pripraveny, blbe to obkecala jeste s akcentem.. no hlavne to hihi-haha jako stredoskolacka... hrozne netaktne a ubohe
Osobně jsem schopen přelouskat odhadem tak 150 stran záživného textu denně a spis určitě záživný nebude. Takže bych to i s nějakými průběžně dělanými poznámkami viděl maximálně na sto stran denně a to bych u toho seděl aspoň půlku dne. Takže takových 150 dnů, s nějakou rezervou půl roku.
Tak to zřejmě nebude studovat jeden člověk. Taky nevím co by třeba právník četl v odborném posudku. A naopak.
dopoledne jsem slyšel v rozhlase advokáta některého z obviněných a ten tvrdil,
že vlak neměl v pořádku brzdy
takže při stále existující justiční mafii......
Vlak brzdu v pořádku měl. Jenomže v přední části soupravy byly české vozy bez potrubních urychlovačů a tím pádem nebyly na polských vozech na konci soupravy zapnuty magnetické kolejnicové brzdy. Kdyby tomu tak nebylo, tak souprava mohla mít při nárazu menší rychlost. Ale to už se dostáváme do roviny "co kdyby". Předpisově nebylo nic zanedbané.
"Vyšetřovací spis železniční tragédie má i s přílohami 15 tisíc stran. "
To se pak muzeme divit, ze ceska justice bud vubec nefunguje, anebo funguje s takovym zpozdenim, ze to zacina pripominat Dickensovy romany.
To bohdá nikdo nepřečte... Natož aby na straně 13 129 měl ponětí o tom, co četl na stranách 27, 196 a 3576
kdyby SZ obžalovalo i strojvůdce za to, že včas nezastavil, když můžou na Moravě odsoudit dědulu, který má ten pech, že se ubránil devítinásobné přesile, nebo obžalovat ctihodné občany, kteří jen pěstujou marihuanu za léčebnými účely na základě udání zlodějské fetky.