- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když někdo řekne železničáři přejezd mezi Horní Kotěhulky-Dolní Kotěhulky vždy tomu bude rozumět jako úsek trati ne silnici. Proto také nedával doplňující dotazy. A u policie to je naopak. Závěr: nemohli se dohodnout, výpravčí je nevinen.
Vidite, oba jsme meli pravdu a soud to ted potvrdil :)
to má spočítaný, protože dráhy mají mezi Lužcem a Horními Beřkovicemi trati dvě - 094 a 095. Takže výpravčí to pochopil špatně ze silničního hlediska i z toho ajznboňáckého. To mu nezávidím.
Z Lužce je trať 094 do Vraňan.
Pokud nebyl provoz na žádné z tratí, tak to pochopil dobře.
podle našich zákonů ja potřeba potrestat všechny zůčatněné.
Organizátor dostal tři roky natvrdo,ostatní podmínku.Výpravčí,který nic nezavinil
(pro ty méně chápavé:kdyby tam ti lidé nedali auto,nebylo by co řešit) bude exemplárně potrestán.Ptáte se za co? No přece za to že plnl své povinnosti a dostal mylné informace.Ať žije absurdistán jménem česko.
P.S. Pro lidi pomaleji myslící ( pracující) v české justici: tento příspěvek má ironický podtext.
dal bych mu podmínku za nezodpovědnost! On je odborník na tratě, on si pouští vláčky.
Kouknul jsem na Youtube a myslím, že chyba je na straně operačního z PČR. Podle záznamu řekl přesně tohle : "Pane výpravčí, máme teďka zprávu, že na železničním přejezdu mezi Lužcem a Horníma Beřkovicema, na tý hlavní trati, nějakej blbec sjel ze silnice a zůstal viset na kolejích mimo přejezd, nepouštějte tam nic... " Pravda je, že se výpravčí mohl více vyptávat a operační si pohl pojistit, že si rozumněli správně, ale pokud bude soud posuzovat pouze to, jak si mohl výpravčí vyložit přesné místo přejezdu, tak mu musí dát zapravdu a zprostit obvinění.
Přejezd v prostoru mezi Lužcem a Beřkovicemi na "tý hlavní trati" je skutečně jen jeden ....
Kdyz voni maji pravdu oba a podel me je vypravci nevinen, resp neni vinen.
Vypravci uzavrel trat mezi udanymi mesty a policajt mluvil o silnici mezi dotycnymi mesty, ktera bohuzel krizi jinou trat.
Mohl udelat neco navic a pro jistotu mohl uzavrit obe trate...
Proč nejsou policajti proškolení o tom, odkud kam vedou jednotlivé trati v okrese a jak jsou důležité? Takových tratí je vždycky jenom pár a dokáže se to naučit každý. Stačilo by jenom jim to zdůraznit.
Jinak ačkoliv jsou policajti obvykle za pitomce, z telefonátů je patrné, že se snažili seč mohli. Jediná chyba byla, že policajt z centrály nezopakoval výpravčímu, kde se to stalo, protože tomu ajznboňákovi bylo všechno hned jasné. A policajt mu to druhé vysvětlení nevnutil. Přitom všichni ostatní to pochopili správně.
Ty tři blbce s Audinou zavřít, až zčernají.
Na přejezdovém zařízení je obrovské číslo,polda ho měl nahlásit! No a výpravčí v krizové situací má dáno předpisy spustit generální STOP!
dík , tak to je hustý.
Jak říkám, dokud nebudou záchranné složky a správci infrstruktury a sítí mít před xichtem pořád mapu a nenanučí se používat GPS, a budou se domlouvat stylem "strejdo, je to tam za rohem, kousek směrem na Ouholičky a pak vpravo", bude vždy hrozit průšvih.
Ten výpravčí si to měl ověřit, pravda. Ale ten polda co mu to hlásil je taky "na ránu"...
..správci infrastrukturních a dopravních sítí konečně naučili používat GPS?
na jedný straně ajzboňáci, na druhý švestky. Inteligence všech zúčastněných dohromady stěží dosahuje 40