- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by tam pomohlo zrcadlo, z té strany, kde se koleje a cesta křižují v ostrém úhlu, fakt není moc dobře vidět. S osobákem se člověk podívá zadním bočním oknem, to ještě jde, ale třeba šofér s dodávkou nebo s náklaďákem, co zadní boční okno nemá, si musí najet napřed doleva a pak čumákem hodně vpravo a skoro zastavit, aby něco viděl a pokud si najede špatně, nevidí skoro nic a jede napůl poslepu, pokud není mladý atlet, co se vysouká od volantu a hodně předkloní. Pokud ta tramvaj vrazila do zadní části Tatry, mohlo to být z tohohle důvodu - náklaďák to možná trošku risknul po špatném najetí si.
Mě nejvíce zaujalo, že se tam stane bouračka jednou za... (kolik to říkal Chocholoušek?) a už byste přestavovali křižovatku, dávali semafory, značky a nejlépe vybudovali podjezd či nadjezd. Těch pár řidičů, co tam projede prostě musí dávat pozor.
O řidičích tramvaje až příště. Toho pána, který řídil tuto tramvaj je mi líto a přeju mu brzké uzdravení.
Mě by jen zajímalo, až se udělá rozbor tachograf. zařízení, kolik jel v osudnou chvíli tramvaják. Všichni víme, že jezdí zásadně 50km/h a méně...
nebourá nějak moc často? (jinak ta křižovatka je fakt deb*lní)
Na celé věci mě zaráží jedna věc. To, že došlo k bouračce se holt stává, snad se všichni zranění brzo vyléčí a bez nějakých trvalých následků. Ale ta havárka se stala před půl šestou a ještě o půl sedmé nebyl DPO schopný zajistit dva lidi, které by postavili na Frýdlanty (Náměstí republiky), aby informovali cestující, že linky jsou odkloněny Lidi byli zmatení a v ranní špičce jich nebylo zrovna málo. Hlavně, že se vyhodilo už dvacet mega za "super" akci "SMOG" a já ráno vyplajzla tisícovku za 30tidenní měsíčník
Máte v tom maglajz, 20 mega vyhodily oranžády na radnici a DPO je v tom nevině a měsíčník stojí 550 pro zony1-4, což je město Ostrava.
Počet míst k sezení/stání: 31/72
V 5:25 ráno bych absolutně plnou desítku nečekal.
To byla ta tramvaj vážně tak narvaná?
to byla hodně levná tramvaj. Sice jen T3, ale za půl nega, ti je cena v železném šrotu, ne?
Však není rozbitá. Podle fotky hodnotit nebudu, ale rám má odolnej a čelo se dá v pohodě vyměnit.
ta tramvaj vypada jak z nejake bananove rozvojove zeme ...
To bude asi tím, že to přední čelo je jen laminát....