Diskuze

Strýc zneužíval neteř osm let

Jednašedesátiletý muž z Vrchlabska koncem minulého týdne pohlavně zneužil na hřbitově v jedné obci na Trutnovsku svoji sedmnáctiletou neteř. Otřesný případ je pouze dovršením několikaletého opakovaného a stále se stupňujícího sexuálního násilí na bezbranné dívce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Loner

16. 7. 2001 12:57
jo to ma holka prima
Treba nez ho vysetrej tak ji strejda jeste nekam vezme :)
0 0
možnosti

trejbi

11. 7. 2001 13:27
Ilustracni fotografie
Nechapu jenom proc se iDNES opet postavila na stranu bulvaru a k clanku vybrala prave takovou ilustracni fotografii.
0 0
možnosti

Vendula

10. 7. 2001 16:20
pervert
Stejně je od nich ohleduplné, že ho vyšetřují na svobodě. Takhle má aspoň šanci to té dívence udělat ještě v krematoriu.A zavřít my měli to děvče na samotku. Tam ji nikdo neznasilní. A´t žije justice v Kocourkově!!
0 0
možnosti

Martin, zase úplně jinej

10. 7. 2001 16:04
Strach - a také lhostejnost!
Marino, souhlasím s tebou (nebo s vámi). Nechápu, jak je možné, že to tomu člověku procházelo 8 let, jak to, že to nikdo neviděl, nikdo nezakročil!!! Podle mého názoru je navržený trest příliš nízký, napařil bych mu 20 let nucených prací, ony by se mu ty choutky vypařily z hlavy. Víte někdo, jak zastavit takovéhle věci dříve, než začnou? Já ne...
0 0
možnosti

Marina

10. 7. 2001 15:42
STRACH
Co je to za myšlení???"To nemá rodiče?"Takto zní několik reakcí.Jenomže kdo toto nezažil ten nepochopí!!!!Já byla zneužívaná také něco okolo devíti let a to od svých 4let!!Myslíte,že když vám někdo vyhrožuje zabitím ap.,tak se vám chce běžet říct někomu že máte problém???Prostě máte strach!!!Nechápu,proč by měla být dotyčná dívka blbá.I v 17-ti letech se bojíte.Vím o čem mluvím...
0 0
možnosti

uplne jinej martin

10. 7. 2001 15:42
to neni spatny...
Na hrbitove se sedmnactkou, to ma styl. Doufam, ze byla v cernem a udelal ji to na nahrobku. Az budu v duchodu, poridim se neter...
0 0
možnosti

Dino

10. 7. 2001 14:26
Tady to žije !
No ještě štěstí, že se mu postavil až v jedenašedesáti a na hřbitově ! Musí to bejt asi pěknej újezd !
0 0
možnosti

martin (jinej)

10. 7. 2001 14:08
ta divka za to asi nemuze
No to je ale docela silne kafe rict k tomu "ze ta divka za to take muze". Vam take nekdo neco udelal? Ono je asi hodne tezke vzit se do situace divky, ktera je od deviti(?) let sexualne zneuzivana. Jeji psychika a pohled na svet muze byt hodne pokrivena. Rict "nemela se strejdou lyzt na hrbitov" a "muze si za to sama" je proste narez. Mel byste se nad sebou zamyslet. Vzdyt o tom NIC nevite!
0 0
možnosti

Martin

10. 7. 2001 14:25
Re: ta divka za to asi nemuze
Predne nechapu proc 9 pisete s otanikem. Dale: pokud nekdo zneuziva male dite, je to zvrhlik a nezaslouzi slitovani. Ale ja se ptam, jak je mozne, ze toto nezaregistrovali jeji rodice? Kde byli, co delali celou tu dobu? To si opravdu niceho nevsimli?? A jeste jedna dulezite skutecnost. V 17 letech ta divka uz zrejme neni dite (aspon nebylo psano, ze by byla mentalne zaostala apod.). Proc to nerekla, kdyz uz ne policii, tedy aspon rodicum? Opravdu se nikomu nesverila?? Takto to spis vypada, ze se snazi na nej neco hodit. Jeji velkou vyhodou je, ze kdyz se neco takoveho zverejni, lide okamzite zacnou kricet "vykastrovat, obesit, zavrit na 24 let" a vubec nikoho nezajima, zda je to pravda. Vy jste toho skvelym prikladem. Ostatne co VY vite o znasilneni? Znasilnil jste nekdy nekoho? Byl jste snad zasilnen? No to je proste NAREZ. Sorry, ale chce to jen trosku premyslet a nepodlehat skvelym titulkum novinovych clanku a ilustracnim fotkam (apropos. te divce na fotce zcela jiste neni 17 let.
0 0
možnosti

Chocholousek

10. 7. 2001 14:03
Holma, Holota !!!!
Chocholousek...........vy nas ale zasobujete, pane Karfik !!!!! Toho chudacka budeme muset hospitalisovat, vypada to na vaznejsi poruchu........chlapci tam jedou !!!! Holma, Holota - - - autoservis !!!
0 0
možnosti

Martin

10. 7. 2001 13:59
take my nejde na rozum
ale uplne neco jineho. Jak je mozne, ze si toho nikdo za celych osm let nevsiml. To nema matku ani otce ??? V 17 letech uz snad neni blba. Tak proc k nemu stale dochazela, proc s nim lezla sama na hrbitov?? Kdyby me nekdo stale otravoval v pripade divky obtezoval, prestal bych se s nim stykat i kdyby to byl pribuzny. Absolutne nechci obhajovat jeho jednani, spis si myslim, ze tech viniku je mnohem vice vcetne te divky samotne.
0 0
možnosti

typan

10. 7. 2001 16:20
Re: take my nejde na rozum
Myslim Martine, ze se v par vecech mylis. Devcata (a casto i zeny) chapou takove jednani casto jako ostudu svou, coz je samozrejme spatne. Jestlize ji obtezoval od jejich 9 let, tak mohla mit v sobe take nejaky blok, ktery ji zabranoval o tom mluvit. Jestli to cte nekdo z psychologu, urcite to dokaze nejak objasnit a pripadne demonstrovat na skutecnych pripadech, ja ty znalosti nemam. Souhlasim, ze pravdepodobne si toho mohlo vsimnout okoli a neco s tim udelat.
0 0
možnosti