- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řízení vozidla je prakticky součástí našeho života.
Řekl bych, že je na čase, aby do základních a středních škol a učilišť se řízení v různých formách příkladů, výuky apod., dostalo.
Nemyslím učit značky a předpisy, ale fyziku, matematiku, psychiku, odpovědnost atd.
A stejně by měla probíhat osvěta pro dospělé. když se podíváme na motoristické pořady, tak tam je to převážně o tom, rychlosti, úpravách karoserie proti staršímu typu, ale je výjimečně rozbor nehod, přestupků apod.
Pokud jde o tuto nehodu -,5 hodin ráno a dva mladíci - těžko jeli do práce - víc z nějaké oslavy. Takže ještě mohli být rozjaření.
Škoda života ženy - a škoda zničených životů obou mladých lidí, protože pokud jsou jen trochu odpovědní, nehodu si budou vybavovat celý život.
A proč by měl být odpovědný ten spolujezdec? On zákon neporušil a on paní nezabil, jenom se veze. Nemá povinnost znát ani nejvyšší povolené rychlosti nebo dopravní značky. To, co se stalo, je odpovědnost čistě toho řidiče.
Měli by ti mladíci postaveni na roveň pětašedesátníkú a co dva,možná co rok chodit k lékaři,zda jsou schopni řídit.Víte,oni ti šedesát pět a více nenadělají tolik katastrofy na cestách jak ti spratci.
Škodovka a mladý řidič. Smrtelná kombinace.
Jak tady čtu diskuse, tak smrtelná kombinace je mladý řidič + jakékoliv vozidlo (kromě Trabanta).
Nejtvrdší tresty pro takové "mladé řidiče". Pak možná začnou pobírat rozum i ti ostatní. Když budou jejich kamarádi "sedět" za vraždy způsobené nezodpovědným řízením. Auto je zbraň.
O trochu vydýchaného vzduchu se hrdlí ... ale žilou si pustit nechá? - to nechápu...
Nejspíš měl zranění v obličeji, to není tak těžké pochopit.