- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi jsem blbej, ale ptám se - proč při vjezdu do úseku s omezenou výškou není masivní rám z profilů, který by vymezoval maximální průjezdnou výšku a šířku?? Celkem by byly potřeba čtyři - vždycky hned za posledním nájezdem předtím, než se vjede do tunelu. Pokud by se nadměrný náklad vešel do rámu, tak projede i tunelem. A pokud by se do rámu nevešel tam by buď odřel barvu na rámu a náklad položil na zem, nebo by rámem projel a dál už by se takto zmenšený vešel .....
Před pár lety, když ještě nebyl Barrandovský most, jezdily kamiony přes Výtoň. Každý týden stržená trolej. A to před podjezdem visela ocelová traverza a svislé tyče, které docela rachotily při nárazu do kamionu. Nepomohlo to. A co nedávno shořelý kamion v podjezdu u hostivařské Mitasky. Značky 2x1m, traverzy, nic nepomohlo. Řidič pokračoval do podjezdu a zkratoval trolej.
kdy nastane čas, kdy naši potomci příjdou a řeknou-toto je zbytečné, zastaralé, pojďme to zbořit, bude tu les
v nové éře teleportace tyto staré gigantické megastavby již nepotřebujeme, necháme si jich jen pár jako kulturní dědictví.
Redaktoři se třesou, až ty nětěsnosti v mostě povolí a pokud možnou najednou se propadne tunel a celej most zbuchne do řeky v době páteční špičky v době kdy pod ním bude projíždět vlak s Obamou a Panem Železným
...klasika...ale to platí celosvětově...dobré zprávy nikoho nezajímají,,,,
Klasika je treba viadukt v Mechenicich - znacka s nejvyssi moznou vyskou ktera projede byla uz nekde v Praze u Zbraslavskyho lomu, a stejne kazdou chvili nejakej chytrak v lepsim pripade couval 2km na nejblizsi misto kde to jde otocit, v horsim pripade tam zustal viset.
Tak radsi tu znacku na Zbraslavi sundali, protoze byla stejne k nicemu.
"Bylo to pět železných plátů o rozměrech přibližně půl metru na půl metru^-----------Viděl sem to. bylo to ale o hodně vetší, tak-70x150
Ono kdyby se trosku redaktor zamyslel a poradne se na to podival, zjistil by, ze pulmetr na vysku neni skoro nic a hlavne - NEBYLY TO CTVERCE :-) Navesti na dalnicich se delaji z obdelnikovych pasu :-)
jak za , těžké prachy ,nekvalitní práci stavební firma odvedla. To je jejich krédo , co nejvíc to ošulit na materiálech i odvedené práci. Cena astronomická ale kvalita =
" made in China "
Jasný, podle tebe by bylo nejlepší stavit značky, kterým neublíží ani náraz auta nebo líp, značky, které varují před nejvyšší povolenou výškou takové, aby když pod nimi projede vůz, tak ho zcela zdemolovaly.
ale k čemu je okruh na který se polovina aut prostě rozměrově NEVEJDE ?
Jak se můžeš mýlit, když kladeš pouze otázku? Vyšší vozy mohou jet po staré cestě, která je již nyní pohodlně průjezdná. Rozhodně jich není polovina.
není toho už nejak moc? Ja som tiež nadšený a rád, že už to funguje, ale to teraz budeme každý deň mať novú správu a živote na diaľnici?
já jsem nečekal ani nic jinýho, novináři se už třesou na to až se tam něco stane, nejlíp kdyby spadnul celej největší most v čt, to by se jim určitě líbilo :-D
nejsou tyhle bariery (nebo senzory)umisteny pred poslednim odpadakem kdy se da z toho okruhu utect. Pak by se nemuselo stavat ze tam prijede neco strhne nebo mu naskoci jsi velkej stuj. A tim zablokuje obchvat.