Diskuze

První nehoda na nové části pražského okruhu. Stržené značky poničily pět aut

Nově otevřená část dálničního obchvatu Prahy zaznamenala první nehodu. V pátek večer strhlo nákladní auto s nadměrným nákladem dopravní značení, které při pádu na vozovku poškodilo pět osobních aut. Nehoda se obešla bez zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Pavel57

30. 9. 2010 10:46
Proč při vjezdu není rám, omezující maximální rozměr??

Asi jsem blbej, ale ptám se - proč při vjezdu do úseku s omezenou výškou není masivní rám z profilů, který by vymezoval maximální průjezdnou výšku a šířku??  Celkem by byly potřeba čtyři - vždycky hned za posledním nájezdem předtím, než se vjede do tunelu. Pokud by se nadměrný náklad vešel do rámu, tak projede i tunelem. A pokud by se do rámu nevešel tam by buď odřel barvu na rámu a náklad položil na zem, nebo by rámem projel a dál už by se takto zmenšený vešel ..... ;-D

0 0
možnosti

peterudes

30. 9. 2010 13:54
Re: Proč při vjezdu není rám, omezující maximální rozměr??

R^

0 0
možnosti
JF

Honza13

29. 9. 2010 11:22
Výtoň

Před pár lety, když ještě nebyl Barrandovský most, jezdily kamiony přes Výtoň. Každý týden stržená trolej. A to před podjezdem visela ocelová traverza a svislé tyče, které docela rachotily při nárazu do kamionu. Nepomohlo to. A co nedávno shořelý kamion v podjezdu u hostivařské Mitasky. Značky 2x1m, traverzy, nic nepomohlo. Řidič pokračoval do podjezdu a zkratoval trolej.

0 0
možnosti
OTJP

Orgasmus, ten já předstírám!

29. 9. 2010 19:49
Re: Výtoň

no to vážně nechápu 8-o8-o

0 0
možnosti
OTJP

Orgasmus, ten já předstírám!

27. 9. 2010 21:08
jé, to by mě zajímalo, kdy bude poslední nehoda

kdy nastane čas, kdy naši potomci příjdou a řeknou-toto je zbytečné, zastaralé, pojďme to zbořit, bude tu les R^

v nové éře teleportace tyto staré gigantické megastavby již nepotřebujeme, necháme si jich  jen pár jako kulturní dědictví.

0 0
možnosti
FBC

Fénixův bleší chlup

27. 9. 2010 20:22
Už zas?

Redaktoři se třesou, až ty nětěsnosti v mostě povolí a pokud možnou najednou se propadne tunel a celej most zbuchne do řeky v době páteční špičky v době kdy pod ním bude projíždět vlak s Obamou a Panem Železným!! 8-o 8-o 8-o

0 0
možnosti
Č

český_vesničan

29. 9. 2010 7:12
Re: Už zas?

...klasika...ale to platí celosvětově...dobré zprávy nikoho nezajímají,,,,

0 0
možnosti
M(ZP

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

25. 9. 2010 20:53
Kamionaci jsou obcas fakt jako hovada

Klasika je treba viadukt v Mechenicich - znacka s nejvyssi moznou vyskou ktera projede byla uz nekde v Praze u Zbraslavskyho lomu, a stejne kazdou chvili nejakej chytrak v lepsim pripade couval 2km na nejblizsi misto kde to jde otocit, v horsim pripade tam zustal viset.

Tak radsi tu znacku na Zbraslavi sundali, protoze byla stejne k nicemu.

0 0
možnosti
Z

zoolli

25. 9. 2010 19:18
no jo

"Bylo to pět železných plátů o rozměrech přibližně půl metru na půl metru^-----------Viděl sem to. bylo to ale o hodně vetší, tak-70x150

0 0
možnosti
ŠT

stefi_ul

29. 9. 2010 7:05
Re: no jo

Ono kdyby se trosku redaktor zamyslel a poradne se na to podival, zjistil by, ze pulmetr na vysku neni skoro nic a hlavne - NEBYLY TO CTVERCE :-) Navesti na dalnicich se delaji z obdelnikovych pasu :-)

0 0
možnosti
NVD

nettwor vs. darth.v

25. 9. 2010 15:34
To jen potvrzuje

jak za , těžké prachy ,nekvalitní práci stavební firma odvedla. To je jejich krédo , co nejvíc to ošulit na materiálech i odvedené práci. Cena astronomická ale kvalita =

 " made in China "

0 0
možnosti
C

charvi007

28. 9. 2010 14:59
Re: To jen potvrzuje

Jasný, podle tebe by bylo nejlepší stavit značky, kterým neublíží ani náraz auta nebo líp, značky, které varují před nejvyšší povolenou výškou takové, aby když pod nimi projede vůz, tak ho zcela zdemolovaly.

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

25. 9. 2010 15:13
opravtwe mě jestli se mýlím

ale k čemu je okruh na který se polovina aut prostě rozměrově NEVEJDE ?

0 0
možnosti
C

charvi007

28. 9. 2010 15:03
Re: opravtwe mě jestli se mýlím

Jak se můžeš mýlit, když kladeš pouze otázku? Vyšší vozy mohou jet po staré cestě, která je již nyní pohodlně průjezdná. Rozhodně jich není polovina.

0 0
možnosti
JB

yan007

25. 9. 2010 11:46
život pred a po... :)

není toho už nejak moc? Ja som tiež nadšený a rád, že už to funguje, ale to teraz budeme každý deň mať novú správu a živote na diaľnici?

0 0
možnosti
P

pavelcz1

25. 9. 2010 12:56
Re: život pred a po... :)

já jsem nečekal ani nic jinýho, novináři se už třesou na to až se tam něco stane, nejlíp kdyby spadnul celej největší most v čt, to by se jim určitě líbilo :-D

0 0
možnosti
HP

LevP

25. 9. 2010 11:38
proc?

nejsou tyhle bariery (nebo senzory)umisteny pred poslednim odpadakem kdy se da z toho okruhu utect. Pak by se nemuselo stavat ze tam prijede neco strhne nebo mu naskoci jsi velkej stuj. A tim zablokuje obchvat.

0 0
možnosti
K

Kimi.Rsen

25. 9. 2010 11:42
Re: proc?

ano, to zní logickyR^

0 0
možnosti