- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No když už dávám odkaz tak si ověřuji jeho správnost.. je to ronnie.cz ne roonie.cz
řekl jeden zemedělec, že za to může technopárty
Zažalovat mohou postižení kohokoliv,bohužel jim to nebude nic platné,nejeli totiž tak, jak jim nařizuje vyhláška.Totiž tak,aby byli schopni zastavit vozidlona vzdálenost,na jakou mají rozhled.Všichni si o tom myslíme své,paragrafy však mluví stroze a jasně.
Pokud vim, tak se na silnici jezdi podle rozhledu, tudiz je tento paragraf zcela logicky. Az bude zavedeno nejake technicke zarizeni, ktere bude kontrolovat prujezdnost silnice, tak teprve by byl nesmyslny. Jeho nedodrzovani je jenom spolehani na to, ze je vsechno v poradku a pokud se objevi nejaka prekazka, tak je z toho nehoda.
Nemuze prece mit nezajisteny pozemek, pokud jsou na nem zvirata. Kolem baraku taky musi mit kazdej plot, kdyz ma psa. Pozemek byl nezajisteny, takze vina vlastnika druzstva, takze zazalovat. 2 mrtvi, kvuli blbemu plotu je hodne velka cena, 4 kravy jsou nic, stejne by skoncili na porazce...
co když někdo úmyslně poškodil ohradu
oploceni kolem dalnic je v zapadoevropskych zemich povinne.
Tak to mají bavoráci ještě co dohánět, protože neoplocených dálnic tam mají stovky kilometrů.
ale jak je možný, že to odnesli zrovna ti dva, co jeli ve vzoru všech ctností, ve VW Golfu? Že by teda nakonec nebyl nejlepší?
ty jim závidíš i tohle? No, tak to je fakt síla...
že spousta řidičů v okamžiku, kdy usednou za volant, dostane křeč do pravé nohy, která jim brání ji sundat z plynového pedálu v situaci, kdy se na silnici před nimi objeví cokoliv neobvyklého. Proto začnou brzdit až v okamžiku, kdy jejich natuplému mozku teprve dojde že je to skutečně nezbytné - po připočítání reakční doby je to ovšem většinou už příliš pozdě ...
Není to tak jednoduché. Na dálnici je obecně nebezpečný velký rozdíl rychlostí. Pojedeš-li 80, nejedeš bezpečně, protože tě v nepřehledném úseku nebo ve tmě může sestřelit někdo jedoucí 130. Pojedeš-li 130, jsi v předchozí situaci, ale na druhé straně. Nehoda se stala už po tmě. Pojedeš-li řekněme "bezpečných" 100-110, budeš mít velký problém ubrzdit stojící krávy za zatáčkou nebo až se ti objeví v rovném úseku ve svělech reflektorů, které budou nejspíš ztlumené kvůli provozu v protisměru...
kolik už tu bylo variací na téma, že ještě horší je srážka s volem?